Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik heb er 8
7 kunnen niet meer dan mn cheapo nylon akoestische, dus die heb ik echt niet nodig verder begrijp ik nu
kan ik mn amps ook weg doen en mn peNdalen
je snaren hoef je ook niet te vervangen want die kunnen echt niet meer dan n eeuwen oud muf setje
maar goed, ik kan dus al mn synths weg doen en n s30 halen? top!
nee,je kan sounds maken met je mond ook.

Nou je bent zo'n beetje de enige hier op het forum.
Misschien kun je therapie geven aan mensen met GAS?![]()
Met veel interesse lees ik de berichten over nieuwe synths. Maar ik ontdek nergens iets werkelijk nieuws. Het is teruggrijpen op het verleden, of iets nieuws dat eigenlijk al bestaat.
Kijk ik naar mijn eigen synth uit het jaar 2000, daarmee kan vrijwel alles wat in 2015 veel geld zou moeten kosten.
Dit inderdaad.Dit is precies de reden waarom ik naar eurorack land gestapt ben. Daar kan je je eigen synth zo maken als je zelf wil, met de filters, fx, envs, lfo's, sequencers en oscs die jij interessant vind. En het gaat vaak nog veel verder. Oscs die physical modelling doen, lfo's die vreemde cross modulaties kunnen doen, fx die aan alle kanten compleet te morphen zijn etc etc. Voor mijn gevoel is de meeste innovatie in eurorack land.
Volgens mij kan de S30 dit ook hoorEr zijn modules die motortjes aansturen om dingen te laten bewegen.

), en ik ben het met de OP niet geheel eens. Ik weet niet welke synth je hebt, maar als ik een Pro-2 van DSI zie, no way dat een synth dat 15 jaar geleden ook kon, laat staan 30 jaar geleden. Misschien wel met een combinatie van modules/synths, maar niet in 1 bak, met die workflow. (Andromeda komt waarschijnlijk het meest in de buurt? En dan nog)maar als ik een Pro-2 van DSI zie, no way dat een synth dat 15 jaar geleden ook kon, laat staan 30 jaar geleden. Misschien wel met een combinatie van modules/synths, maar niet in 1 bak, met die workflow. (Andromeda komt waarschijnlijk het meest in de buurt? En dan nog)
Klinkt als een S30.