en, en, en??????
en, en, en??????
Het valt helemaal niet tegen!
Dit is best een leuk geval al is ie kleiner dan de foto's doen vermoeden.
In eerste instantie schrok ik van de timing, die was helemaal kut
Hij liep gewoon niet lekker, horten en stoten etc...
De sliders klopten ook niet met de software.
Toen heb ik even wat settings aangepast zoals, time stretch off, beat matching off, auto bpm off en nog wat van die hulpmiddelen die meer kwaad dan goed doen.
Alles werkte daarna naar behoren en die latency in de bediening is nihil te noemen.
Sound kwaliteit is best goed, ik heb hem even vergeleken met mijn Maudio delta 66 en dan een AB test met dezelfde track. Wel iets verschil in dynamiek en helderheid maar zeker niet zo erg dat ik er niet mee aan durf te komen.
Mixen ging vrij gemakkelijk omdat ik de BPM's van mijn eigen songs weet, als je die namelijk opgeef is het een fluitje van een cent. De draaischijven zijn om sneller of langzamer te spinnen als een jogwheel, erg bruikbaar bleek later.
Scratchen kan met de joystick maar werkt onvoorspelbaar, dat moet je gewoon met een echte plaat doen.
Al met al ben ik best tevreden (heb er pas 30 min. mee gespeeld)
Of je er ook echt goed mee kan Dj-en durf ik niet te zeggen, ik ben geen DJ en heb ook geen ervaring.
Ik denk wel dat een Dj er zo mee aan de slag kan.
Als er nog een DJ is die hem vakkundig aan de tand wil voelen, stuur maar een Email, ik ben zelf ook wel beniewd.
Tja, nu maar gauw tracks gaan maken om te kunnen mixen.
GAS is wel leuk maar je houd zo weinig tijd over hè
Ronald.
PS. Ik ben dat niet op de foto btw