Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
het zal allemaal afhangen van de dac's en electronica er rondom om dat ze er gaan in stoppen
een strymon el capistan klink ook bitter slecht en alles behalve als tape..
Aantal knopjes verschilt in beide plaatjes...
Kan je dit nader toelichten? Mijn beeld is dat juist hardware samples overbodig raken.. met o.a. al dat Kontakt geweld + feit dat Kontakt multi-format is.Dit is iets wat ik al jaren zoek. Hardware samplers zijn echt een gat in de markt op het moment.
Kan je dit nader toelichten? Mijn beeld is dat juist hardware samples overbodig raken.. met o.a. al dat Kontakt geweld + feit dat Kontakt multi-format is.
Bedoel je hier dan juist de gruizige oude samplers en/of de S5000's en Z8 werkpaarden? Of, de nieuwe modernere en compacte samplers? (gespitst op live gebruik)

Ik vind de combinatie van 128MB sample RAM gecombineerd met slechts 12 geheugen locaties overigens merkwaardig. Ook gezien het wisselende aantal knoppen zoals eerder werd opgemerkt zou het me niet verbazen als dit fake blijkt te zijn.
MB? 128 Gigabyte! Maar d'r kon blijkbaar geen schermpje vanaf. ik heb dus ook hele grote twijfels.Ik vind de combinatie van 128MB sample RAM gecombineerd met slechts 12 geheugen locaties overigens merkwaardig. Ook gezien het wisselende aantal knoppen zoals eerder werd opgemerkt zou het me niet verbazen als dit fake blijkt te zijn.