Waldorf Kassettenspieler

"inspired by the legendary sound of tape instruments"..
Wat moeten we daaar nou weer bij voorstellen..

Het lijkt wel of iemand allemaal keywords bij elkaar heeft geveegd.

12 keer een TDK MA110 cassettebandje samplen op 24bit-192 KHz en dan nog wat extra ruimte voor resampling. Leuk, kan je je oude cassettebandjes digitaliseren en afspelen met een midiklavier. Wordt tijdens de Namm 2016 geserveerd bij de Waldorfsaladebar. Ben benieuwd

128 gig sampler, wat een onzin joh, m-tron pro is 3,5 gig

Ja en dus voor elke instrument ga je lekker via USB een nieuwe geluid uploaden want 4 gb is genoeg?

Dacht het niet.

Iemand de waldorf elektrische piano clone gehoord? So ja i rest my case.

Het ruikt wel erg naar fake, ook met die "not to be leaked" in de prentjes... En 128GB vind ik ook wel een waanzinnig getal voor dit soort sampler.

Ja en dus voor elke instrument ga je lekker via USB een nieuwe geluid uploaden want 4 gb is genoeg?

Dacht het niet.

Iemand de waldorf elektrische piano clone gehoord? So ja i rest my case.

hahaha usb, uploaden, 4gb, je bent in de war met een complete fucking computer man, hardware samplers met een gig aan geheugen bestaan geloof ik niet eens.
jij wil gewoon een library player, mag ook hoor maar het heeft nog weinig met een sampler te maken.

nog iets voor op de geruchtenmolen, veel plezier ermee

http://www.sequencer.de/blog/waldorf-fun-sprechkase-vocoder-namm-2016-ii/24725

sprechkaese-1.jpg

Dit heeft toch sowieso weinig met een hardware sampler te maken of ben ik nou gek??
Geen audio inputs, en alleen connectiviteit via usb

Waar blijft die Blofeld XT...?

hahaha usb, uploaden, 4gb, je bent in de war met een complete fucking computer man, hardware samplers met een gig aan geheugen bestaan geloof ik niet eens.
jij wil gewoon een library player, mag ook hoor maar het heeft nog weinig met een sampler te maken.

Hehehe

Leer nou eens lezen. Er staat nergens dat het een sampler is. Dat maak jij ervan. En er staat duidelijk dat je via USB geluiden kan UPLOADEN.

Dus het gaat er niet om wat ik wil dat het is, maar wat er staat wat het is.

En wat ik aankaartte was dat je met max 4 GB en de complete mellotron (4GB volgens jou) die bak al vol zit en je dus voor een ander geluid je die mellotron samples moet wissen voordat je een ander geluid kan uploaden/afspelen/bewerken met de filters. En dan is 128 GB helemaal niet zo domme keuze. Want handig!

Misschien is zo'n nieuwe Yamaha dx bak wat voor je als je nog in 1985 leeft. 8 note polyfonie en touch sliders waarbij je ondertussen thee kan zetten voordat ze de maximale waarde hebben bereikt. Opa!

:D

Ps misschien is dit gewoon fake natuurlijk. Maar zo niet zie ik toch een leuk ding wat echt een beetje 2016 is ipv 1985 opnieuw proberen uit te vinden.

Back