tweedehands prijzen van recente gear

Beetje off topic maar het komt hier toch ter sprake. Eten en uit eten gaan in Nederland is redelijk wat goedkoper. En dan bedoel ik niet kroket uit de muur hoor:).
Op synth gebied lijkt er in Nederland toch meer te vinden dan in België. 2dehands.be in vergelijking met marktplaats.nl bedoel ik dan.

Ja ik merk dat er heel wat synths van de afgelopen 3 jaar tweedehands
tegen de nieuwprijs aanzitten.
Dit is niet alleen zo bij synths maar ik zie het ook bij fotocamera's , ik
koop bijvoorbeeld alleen nog tweedehands fotocamera's bij winkels en
niet meer bij particulier.
Ik ben bij een winkel op de eerste plaats veel goedkoper uit en er zit ook nog eens tussen
de 3 en 12 maanden garantie op een aankoop.

In Zeeland kan ik met 't vrouwtje eten voor minder dan 100 euro. Dat lukt in Antwerpen al lang niet meer. is al snel 20% meer.

Man wij doen het met max. 80 in de Colruyt voor een hele week? :peukie:
Maarja we hebben nu ook een meer vegetarisch dieet, kan er ook aan liggen.

Wie ben ik om te bepalen of een vraagprijs te hoog is ergens van, maar ik verbaasde me nogal afgelopen paar dagen over enkele dingen die hier aangeboden werden. Bijvoorbeeld een xbase09 voor 600 euro en, vandaag, een mc-303 voor 250 euro. Zijn ze dan toch in prijs gestegen of is dit een geheel uit de lucht gegrepen vraagprijs? In 2010 kocht ik een 2ehands xbase09 in nieuwstaat voor 350 en de mc303tjes die ik heb gehad varieerden tussen de 60 en 120 euro

Kijk als er een nieuwe synth op de markt is die niet goed verkrijgbaar is dan kun je best wel eens hem kwijt voor vrijwel nieuwprijs of zelfs iets meer. Is hij gewoon vol op tweede hands en nieuw te krijgen is het inderdaad 30%. Was hij wat minder gewild gaan winkels hem dumpen, dat is het moment dat tweede handsjes helemaal niks meer kosten. Gaat hij uit de nieuw verkoop dan komt het meer op 20% terecht mits het een gewilde machine was. Maar dat gaat alleen op als het een redelijk gewilde bak was, geen gare AKAI Rhythm Wolf of MC-303 of zo.

Daarna wordt de prijs steeds meer bepaald door hoe goed de online demo's zijn en hoe veel mensen er over lullen.

Man wij doen het met max. 80 in de Colruyt voor een hele week? :peukie:
Maarja we hebben nu ook een meer vegetarisch dieet, kan er ook aan liggen.

Ik heb t over uit eten gaan 1 avond :)
Mijn 303 verkocht ik 2 jaar geleden op ebay voor 90 euro.
250 is fishing zoals ze dat noemen. Kijken of er een gek hapt

Back