bob303vs909
Ach und Weh
waar komt deze vandaan als ik vragen mag?![]()
Bedoel je het panel? Gewoon op papier geprint en met tape op een alu lasercut panel geplakt. En zelf ontworpen dus....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
waar komt deze vandaan als ik vragen mag?![]()
Eagle files staan in de MI github. PCB's die ik gebruiken komen van een group buy@bob303vs909
aha, ok, bedankt,
en de PCB's? heb je die zelf ontworpen of zijn de gerber-files hiervoor beschikbaar bij MI?
Die staan inderdaad niet op de site, maar Arjan kan ze op maat maken. Ik heb via mail gevraagd of hij ook 104 HP kon leveren. Kostte incl. verzendkosten en BTW €53,30.@SmartBits:
een vraagje, die rails in 104HP bij mdlrcase vind ik niet zo direct, heb je een linkje?
ok, bedankt, goed om wetenDie staan inderdaad niet op de site, maar Arjan kan ze op maat maken. Ik heb via mail gevraagd of hij ook 104 HP kon leveren. Kostte incl. verzendkosten en BTW €53,30.
ok, bedankt voor de infoEagle files staan in de MI github. PCB's die ik gebruiken komen van een group buy
Dat is gaaf!
Ben wel benieuwd naar de schema's, ik heb namelijk de hihat op een pcbtje gefloept, maar ik krijg hem niet aan de praat.
Overigens kan ik op mijn telefoon niets zien op je site, downloads is helemaal wit.

Thanks! Eens even studeren, viel me wel op dat je geen apart accent signaal meer hebt, de hoogte van de trigger?
en ik heb dit zo opgelost onder het motto 'het werkt, geen rook, dus het zal wel goed wezen'.
)
).