Abox, een unieke softsynth

yep

yep

ja, dat is te vinden op de cycling74 website, de max/ msp voor win. Maar met ABox is het net alsof je in de kermis bent.:D

volgens mij hebben de mannen van radiohead er ook mee gespeeld op kid a(abox dan)
leercurve inderdaad iets van 95 graden ,maar goed, er komt gelukkig een hele druilerige herfst aan

hmm ik zoek eigelijk al een tijdje naar iets waarmee ik meer "custom" muziek mee kan maken.
en abox ziet er wel leuk uit maar als het even moeilijk als max/msp is begin ik er zelfs niet
aan. heb er het geduld niet voor. :(
tenzij ik echt iets geflipt hoor dan wil ik wel een poging doen. dus kan iemand eens wat
laten horen wat 100% abox is?

greets isnieZot

idd Isnie... wellicht kan Naton een paar fragmenten van de vele Jambots recorden om zo een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden...
maar goed, die kun jij, Isnie, zelf ook uitproberen... je kunt nl Abox downloaden en vervolgens de Jambots zelf inladen...
het is echter niet mogelijk om deze ook weer op te slaan (max aantal items = 10 qua saven)

..

..

dus...

Attachments

• c_smurfssavetheday_front.jpg
    c_smurfssavetheday_front.jpg
    43,1 KB · Bekeken: 105
Misschien een beetje een oude thread maar ik heb net ff abox gedownload en ik vind de geluidskwaliteit nogal tegenvallen. Heb zo'n 10 bots de reveu laten passeren, maar geen enkele kwam mijn snak naar earcandy tegemoet. Carrevan. Nee sorrie ik bedoel: verre van.

Zo oppervlakkig. In vergelijk met b.v. max/msp waar diepte in te horen valt, getuige de tracks b.v. hier.
Ff de composities etc. daargelaten want die zijn in deze link weer....... nouja laat ik zeggen, qua mijn gerief en de streling daarvan; carrevan.

Maar goed; 'het kan ook niet altijd vakantie zijn', hoor ik de verstokte nomaden onder ons denken; en wie niet veel geld heeft moet het met een tent doen, zo is het nou eenmaal.

Nieuwe Abox installatie.

Nieuwe Abox installatie.

Als er geen diepte in stukken te horen valt, ligt het niet aan het programma hoor. Imo.
Ik vind maxmsp juist ongelukkig.

Ik maakte een nieuw Abox installatie.
Het heet
Gebroken Tuinslang
Veel plezier (of frustratie, he, he he.)

:duivels:

Oja.. vergeet niet de extensie te veranderen naar *.Abox2

Attachments

• gebroken_tuinslang_1,1.mp3
    5,4 KB · Bekeken: 103
Re: Nieuwe Abox installatie.

Re: Nieuwe Abox installatie.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Oja.. vergeet niet de extensie te veranderen naar *.Abox2
waarom neem je het niet ff als audio op en maak er een echte mp3 van...?
dan kan iedereen die diepte van je gebroken tuinslang horen... net zo makkelijk...

LOFI sample ... Copyright (c) 2004 NatonCode

Wat? Je bent toch niet te lui om Abox Demo zelf te looien? Nee, natuurlijk niet.

LOFI version (56 kps) kunstmatige ruis voor in de tuin, met een heerlijk relaxed glaasje wijn. (Of bier?)
....*....*....*....*...*...
Electronische krekel bijt in slang 2.0 ...Click (LOFI)
....*....*....*....*...*...
Electronische krekel bijt in slang 1.0 ...Click (LOFI)

Wat? Je bent toch niet te lui om Abox Demo zelf te looien? Nee, natuurlijk niet.
ik niet, anderen mischien wel...
en voor jouw, als ware Abox missionaris, zou het een welkome promotie zijn om anderen het te laten downloaden...

tsja de demo, typisch een naton ding moet ik zeggen... had niets anders verwacht...

btw: ik vind het knap dat je nu al je rechten heb laten vastleggen... 8o)

Maar 6 trak, je weet toch dat elke keer als jij bijvoorbeeld, als genie die je bent, iets maakt,
en er (c).. en het jaartal erbij zet, het voor de Aarde VOOR ALTIJD gecopyright is..
dat is het natuurlijike recht dat ieder mens krijgt. Ook al zijn er mensen die leachen..:)en er flappen uit willen slaan.
De eer blijft altijd bij jou.
;)

Stop nou met ouwehoeren en maak die Abox tracks.
Geen grotere eer dan op dit Synthforum te posten.. en direct met de grote 6 trak te communiceren. heh.

OK?

:) :stupid 8)

Stop nou met ouwehoeren en maak die Abox tracks.
Geen grotere eer dan op dit Synthforum te posten.. en direct met de grote 6 trak te communiceren. heh.

OK?
als ik Abox (zonder beperkingen) had wel... maar helaasch dat zal dus niet gaan...

Back