Sonar 3: waar te koop...?

hellogoodbye

Nieuwkomer
Roland Benelux (in Belgie) is sinds kort de officiele dealer van Cakewalk spul. Opvolger van Interphase dus. Nu is SOnar 3 net officieel al uitgekomen en in de USA en Engeland, Duitsland, Italie, en zo, kon al ik weet niet hoelang geleden al besteld worden. Maar ik wil 'm ook! De upgrade wel te verstaan (als registered CW user).

Heeft iemand hier in Nederland al winkels gezien of advertenties waar ze 'm te koop aanbieden? Roland zelf schijnt nog nauwelijk van iets te weten... De site wordt aan gewerkt, zeiden ze, maar er staat nog steeds niets. Niemand schijnt iets te weten...

De prijzen schijnen trouwens ook stukken hoger te worden dan in Amerika. Heeft met importrechten te maken en zo. Vind ik wel vreemd, want andere programma's zijn toch ook niet (veel) duurder?

Is er hier sowieso iemand die Sonar 3 wil gaan kopen? En welke versie (Producer of Studio)? Ik vind die Prod versie toch net ff te duur. Ondanks de dingen die je erbij 'krijgt'.

En weet iemand hier of Roland elk jaar op de HCC-dagen staat? En of ze dan vaak goede aanbiedingen hebben? Want anders wacht ik tot de HCC-dagen om Sonar 3 te kopen: je weet nooit... De vorige dealer, Interphase, had afgelopen jaar in ieder geval wel een aanbieding, als ik me niet vergis.

Al met al toch kanp waardeloos dat Nederlandse CW gebruikers compleet hulpeloos langs de zijkant staan...

ik zou ook wel sonar 3 willen maar heb er geen geld voor, ben altijd al ene van het cakewalk kamp geweest, ik kan simpelweg niet overweg met die cubase interface, persoonlijk vind ik de CW interfaces veel handiger.

off topic

ik heb gelezen dat er een lexicon reverb inzit
en die elke soft verb van deze planeet blaast !

ben erg benieuwd

laat het ons weten als je hem hebt
en ohja die verb gebruikt ook nog eens 2% cup power !!!

Het zal ook weer eens niet duurder worden dan in de US. :(
Indien mogelijk zou ik in dat geval proberen het pakket toch in de US te bestellen en 'gift wrapped' laten verzenden (scheelt in de kosten bij de douane :P ).

Hm, ik vrees dat Cakewalk daar niet aan begint...!

Trouwens, die Lexicon Reverb zit alleen in de Producer versie, de dure. En die is me toch echt te duur. Ook al zitten er nog allemaal Ultrafunk effecten bij en de VSampler 3... Die Producer zou mij (als geregistreerd CW user) 429,- euro kosten (full price 729,-), en die Studio 249,- euro (full price 369,-). Plus verzendkosten en dat soort ellende. Tenzij ik 'm in een winkel kan halen.
Scheelt een slordige 180 euro. Kan ik zowat een tweede Sonar 3 Studio van kopen... Dit zijn trouwens prijzen uit Duitsland, maar die zullen waarschijnlijk ook door Roland gebruikt gaan worden.

O ja, nog ff wat anders... De europese prijzen in vergelijking met de USA prices..:

Producer upgrade Europa 429,00 euro, USA $ 349,00
Studio upgrade Europa 249 euro, USE $ 199,00

Dat zijn toch niet misselijke verschillen... :(

Back