Samples hebben een resolutie (althans is een optie) om 32 Bit te klinken (grotere files)
Maar je bedoelt met ballen waarschijnlijk punch enzo de kracht in de samples...
Voor breakbeat achtige dingen vind ik van wel en de samples zijn zeker van zeer goede kwaliteit maar om eerlijk te zijn moet je geen uitgebreide 909/808 kit willen want dan ben je aan het verkeerde adres (vind ik)..
Maar toch luister even naar de demo's op
http://www.spectrasonics.net daar hoor je verschillende demo's in verschillende stijlen.
En wat betreft de prijs,als je dit alles in SampleCD's wilt kopen ben je net zo duur uit is gewoon een rekensommetje..
3 Gigabyte (Stylus)
+/- 700 MB op een sampleCD a 85 €
Dat zijn dus 4 sampleCD's van 700 MB maakt samen 2800 MB
4 keer 85 = 340 €
Dus voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!
Wat betreft de loops en klanken er zullen zeker dingen tussenzitten die je niets vind en soms staan er wat loops op met een kleine variatie maar hoeveel sampleCD's zijn er wel niet waar dingen ''dubbel'' op staan ?
Maar ben je dus into the beats (loopgebaseerd of niet) en ben je te lui om samples te samplen of in je sampler te laden ga dan voor Stylus !!
Moet er ook eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik toen ik net Stylus had er geen moer aan vond en ik het ook wou verkopen maar na wat meer spelen is hij zijn prijs dubbeldik waard ! Gaat er bij mij niet meer uit.
Enige grote nadeel aan het pakket is,is dat je de samples NIET zelf kunt bewerken in een Audioeditor als Wavelab de file met samples is namelijk 3 Gigabyte !!!! (jaja 1 bestandje) dus dat is wat minder OF je moet ze willen samplen maar ja ongeveer 30 keer 17 Kicks te knippen en plakken zie ik zelf niet echt zitten...
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt !