tg500

bazziman

Ouwe rot
Ik kan zo'n ding voor 100 e op de kop tikken, ik neem aan dat dat een heel redelijk bedrag is, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of ik wat aan dat ding heb...het is volgens mij een sy85 (met iets meer rom en iets meer stemmen) in module vorm.

Ik heb al redelijk wat yamahaspul staan...maar dit is niet al te duur.

Meningen over deze bak?
Wie heeft deze bak (of de sy85) staan en doet er nog wat mee? (maw ga ik niet gewoon een rackfillertje halen...)

Laatst gewijzigd:
Als het inderdaad de rackversie van de sy85 is moet je hem ZEKER kopen voor 100 euro. Lees de SY reviews op sonicstate maar. Ik heb een sy77 gehad en daar kwamen echt hele mooie sounds uit.......................niet echt makkelijk te programeren btw.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Als het inderdaad de rackversie van de sy85 is moet je hem ZEKER kopen voor 100 euro. Lees de SY reviews op sonicstate maar. Ik heb een sy77 gehad en daar kwamen echt hele mooie sounds uit.......................niet echt makkelijk te programeren btw.

Okay...het is de rackversie van de sy85 (die heeft dus *helaas* geen fm)..

de sy85 heeft 6meg rom, de tg heeft 8meg rom...en 64 ipv 32 stemmen. Helaas is de tg wat moeilijker (en duurder) uit te breiden met sample ram. Er zit ook no 2x zo'n yamaha spx90 effectensectie in (klinkt wel goed he?)...ik vroeg me alleen af of het nog wat zou kunnen betekenen in mijn nogal door yamaha gedomineerde setup..hij slikt in ieder geval sy85 patches en de standard sy/tg uitbreidingskaartjes (dus als iemand die heeft....)

Heeft iemand de sy85 nog? of the tg500?

Het is niet zo'n bekende bak, vandaar dat ik hem op marktplaats kon krijgen denk ik. Ik neem morgen mijn yamaha mini midi keyboardje mee om alles ff te testen (tis in Leiden)

p.s Jena, ik zie echt ELKE maand advertenties van jou staan in de interface... 8) Groothandelaar?

Laatst gewijzigd:
Hij is binnen en boy oh boy wat klinkt dat ding lekker....mooie, volle strings en koren....ahh...van die ijle, mystieke sprookjesgeluiden...deze komt voorlopig niet op marktplaats. ;)

Iemand tips waar ik uitbreidingskaartjes kan krijgen?

Origineel geplaatst door bazziman

Iemand tips waar ik uitbreidingskaartjes kan krijgen?

Misschien Jena ? :duivels:

In de SOS zit altijd zo'n catalogus van 'n engels bedrijf dat ook aan postordering doet. Volgens mij hebben zij ook nog van die kaartjes.

Origineel geplaatst door Danny
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :okdan: Way to go !!

:doei:

Ik zal 's kijken....een paar van die rommetjes met geluiden erop of beter nog: die ramkaartjes van 512k zodat je je eigen samples er in kan pleuren.... aaaah.

Origineel geplaatst door bazziman
Hij is binnen en boy oh boy wat klinkt dat ding lekker....mooie, volle strings en koren....ahh...van die ijle, mystieke sprookjesgeluiden...deze komt voorlopig niet op marktplaats. ;)

Ik heb er ook nog eentje te koop. Iets duurder maar met een ramkaartje vol stevige bas en lead klanken
en indien gewenst nog wat audio en midikabels.

check hier

Dat is *geen* geld Lefty....serieus.

Mensen; kopen dat ding!!!

P.s. Is er enige kans dat ik bij jou in je petsenverzameling mag kijken? Kan je geen dumpje maken van dat ramkaartje? Gewoon als .mid or syx or soundquest file?

Ik heb helaas geen midi interface meer dus kan ik 'm niet aan de pc hangen,
anders had ik het graag gedaan.

Back