Ken je de kenner?

Tsja, zo beschouwd is zo'n advertentie juist niet bedoeld voor de kenners omdat ze het instrument al hebben leren kennen en reeds in hun bezit hebben of alom wat voor reden weggedaan hebben. Kleine kans dat de kenner eenzelfde synth koopt of toch maar terugkoopt. Dit soort adverteerders ken kennelijk niks van adverteren.

een wijze redenering waar ik niet aan gedacht heb vinnieq!

de kenners brengen doorgaans een hoog bod uit, zo in de trand van, ze zien de ad, en denken, hee, die synth ken ik, daar heb ik een hele berg over gelezen op goggle, daar weet ik alles vanaf.
kom, laat ik nu dan eens een extra hoog bod uitbrengen, voordat een andere kenner deze ad ziet.

:mega:

Het is een typfout. Het moet zijn "de kennel weet deze synth naar waarde te schatten." In het hondenasiel werken immers veel mensen die helemaal into de synthmarkt zijn.

Effe offtopic,

Op Marktplaats kunnen mensen jouw advertentie toevoegen als een favoriet. Zo heb ik er al enkele gehad waar ik 10 favorieten heb. Waarom niet gewoon meteen mailen? Vind het zo onzinnig.

Ik doe dat nog wel eens als ik interesse heb in iets maar dat het op dat moment even niet uit komt om al te reageren. Bijvoorbeeld omdat ik wil wachten totdat ik iets anders heb verkocht of mijn salaris is gestort etc. Door zo'n advertentie te markeren als favoriet kun je ze later heel makkelijk terugvinden en meteen zien of het artikel nog te koop staat. Ik geloof ook dat je automatisch updates krijgt bij prijsaanpassingen of als je bent overboden (bij plaatsen bod) of als de advertentie wordt verwijderd.

Als je uit bierland komt, moet je deze wel kennen.. :D

:mega:

9f4a02f0-9369-012e-a850-0050569439b1.jpg

Back