SKnote Necklace VST intalleren?

smackos

Gepokt en gemazeld
Ik heb gister de Necklace VST gekocht op de site van sknoteaudio.com

Maar hoe installeer je dat in vredesnaam?

ik heb een file die Necklace.sy.vst_1234XXXXXXX (is ander nummer dit is een voorbeeld) heet, dat is alles wat ik heb.

Er kwam verder ook geen manual, instructies of wat dan ook bij

ik heb het al hernoemd enzo en in de VST map gezet maar er gebeurd niks

Ik heb die SKnote gast al gemailed maar het is natuurlijk Pasen en daar gaan ze waarschijnlijk hard op in Sicilie dus als iemand mij hier alvast kan helpen?

Ik vind het altijd wel echt supergoede plugins, maar ook een beetje houwtjes touwtjes achtig qua installatie :koffie:

zie dat je de file al herbenoemd hebt, was dat naar Necklace.vst ? volgens mij moet je dit al voor/tijdens het unzippen/unrarren doen

Laatst gewijzigd:
Verrassende plugins maakt Quinto he? Ik heb nu Disto en C165a en vind beide erg bruikbaar.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar je ervaringen met deze plugin. :)

Ja groot fan van Quintos werk, die hardware sh&t lijkt me ook wel erg OK obscure dingen als een PWM compressor etc. maar goed dat kost natuurlijk allemaal een vermogen, het is echt supercool dat die software zo weinig kost!

Het is inmiddels gelukt, de file moet dus inderdaad hernoemd worden naar gewoon Necklace.vst
maar dat moet gebeuren voordat je de (onge-renamde) file in de VST map sleept. Dus eerst hernoemen en dan in de VST map slepen...althans op de MAC OSX weetikveel welke versie.

Zover puike spring reverb emulatie met hoog zweep twoooing WIEBEL pats gehalte maar helaas geen Thunder Crash zover ik kan zien, naja je kan niet alles hebben :)

Back