"Tafelstandaard" Virus: ideen?

binaural

Ouwe rot
Hey!

Ik wil ivm de komst van een K5000S (thanks n0_key;) ) m'n studio wat gaan re-organisen. M'n Virus moet iets verder weg komen te staan. Nadeel is natuurlijk dat het display dan niet echt leesbaar is. Wat ik dus zoek is een 'standaard' oid om de Virus iets te kantelen, zodat alles goed leesbaar is...

Ik heb al lopen zoeken, oa op Thomann, maar kan eigenlijk niks vinden wat bruikbaar is. Heb niet echt de tools om zelf iets in elkaar te schroeven. Iemand een idee?

Thanks!

Jasper

Je kan 'm met behulp van (los verkrijgbare) "beugels" in een 19" rack plaatsen.. Niet mooi, wel functioneel(er).
En anders zou ik toch proberen om iets in elkaar te (laten) zagen/timmeren.

Zo'n mooie bladmuziekstandaard!!:D Heb ik in het verleden gebruikt met een Nova en een Sidstation en dat werkte perfect voor mij! Je kan hem zo ergens tussen stoppen en als je hem persé op je tafel wilt kun je de bladhouder misschien ergens op monteren:P
ACC0001202-000.jpg

had hetzelfde probleem...heb ik als volgt opgelost

Attachments

• studio-3.jpg
    studio-3.jpg
    114,1 KB · Bekeken: 102
yep...
plaatje MDF aan stukken gezaagd...in mekaar geschroefd....latje ertegaan (anders dondert iet eraf :D) en klaar is Kees..nou ja Tom in dit geval.

groet

Tpom

en Cristov...ik hoop niet dat je m'n behang bedoelt ;)

Hoi!

Zoals vaker eet ik tijdens het lezen op het forum een pakkie koekjes leeg. Zo ook nu: een heerlijk pakje Zaanse Huisjes (deze week in de bonus!). Zoals ik al zei heb ik geen tool hier om een standaardje te fabriceren, maar al etend kwam ik op een lumineuze provisorische oplossing....

Attachments

• img_0939.jpg
    img_0939.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 97
Origineel geplaatst door binaural
Hoi!

Zoals vaker eet ik tijdens het lezen op het forum een pakkie koekjes leeg. Zo ook nu: een heerlijk pakje Zaanse Huisjes (deze week in de bonus!). Zoals ik al zei heb ik geen tool hier om een standaardje te fabriceren, maar al etend kwam ik op een lumineuze provisorische oplossing....

Bah, spaghetti met koekjes!

Michael.

mooie studio maar ergonomisch redelijk onverantwoord...

hoezo?

mooie studio maar ergonomisch redelijk onverantwoord...

Ach....het hele leven is een compromis :)

He folks,

Heb zelf ook een variant op de "zaanse huisjes methode". Plankje met daaronder twee oude CD-R verpakkingen. en mijn virus A "is on higher grounds". Jammer genoeg geen foto.

Greetz FLOW

Back