Hey!
Ik wil ivm de komst van een K5000S (thanks n0_key
) m'n studio wat gaan re-organisen. M'n Virus moet iets verder weg komen te staan. Nadeel is natuurlijk dat het display dan niet echt leesbaar is. Wat ik dus zoek is een 'standaard' oid om de Virus iets te kantelen, zodat alles goed leesbaar is...
Ik heb al lopen zoeken, oa op Thomann, maar kan eigenlijk niks vinden wat bruikbaar is. Heb niet echt de tools om zelf iets in elkaar te schroeven. Iemand een idee?
Thanks!
Jasper
Ik wil ivm de komst van een K5000S (thanks n0_key
) m'n studio wat gaan re-organisen. M'n Virus moet iets verder weg komen te staan. Nadeel is natuurlijk dat het display dan niet echt leesbaar is. Wat ik dus zoek is een 'standaard' oid om de Virus iets te kantelen, zodat alles goed leesbaar is...Ik heb al lopen zoeken, oa op Thomann, maar kan eigenlijk niks vinden wat bruikbaar is. Heb niet echt de tools om zelf iets in elkaar te schroeven. Iemand een idee?
Thanks!
Jasper
Heb ik in het verleden gebruikt met een Nova en een Sidstation en dat werkte perfect voor mij! Je kan hem zo ergens tussen stoppen en als je hem persé op je tafel wilt kun je de bladhouder misschien ergens op monteren