Anatal
www.anatal.io
wauw, check die silkscreens. Top! Gewoon een kleine handleiding vwb aansluitingen, functie en gebruik. Weer wat geleerd hier.
Verder natuurlijk complimenten voor het project en de voortdurende voortgang.
Ja goed gedaan van Marc, de ervaring druipt er wel vanaf, tnx
Check, ik heb er nog niets op kunnen zetten maar een wiki is online. Ik heb het voor nu nog niet openbaar te bewerken, dus wie wil helpen met documentatie kan mijn via pm even een emailadres sturen, dan maak ik een account aan. Mocht de wiki ook echt wat om het lijf krijgen is die in de toekomst met weinig moeite te verhuizen naar eenieder domein.
Ik heb nu ook echt alleen even de basics, na het weekend kan ik accounts aanmaken en wat extra's toevoegen, zoals responsive en dat soort dingen.
http://godweb.space/
Excuus late reactie, kreeg alleen eerste reactie in de mail. We waren even druk met de cnc tafel klaarmaken voor gebruik. Komt prima snel tevoorschijn. Maak voor mij maar een account als je wilt, ik wil zowieso wel kijken hoe het werkt. Top!
Welk schema heb je hiervoor gebruikt? Ik heb recent een board gedaan met 4 VCA's gebaseerd op 2164's, maar daar zitten wel wat haken ende ogen aan.
Edit:
Wacht, je hebt maar een enkele 2164 voor 4 VCA's, dus dit is niet dat schema van Phil Gallo? Afijn, schottky beschermingsdiodes, juiste bias weerstand, current limiting.
Ik weet niet wat Marc als leidraad heeft gebruikt of wat zijn beweegredenen zijn. Hij kan je vragen beter beantwoorden. Ik zal vragen of ie wil reageren.
Dual voltage controlled ADSR, vet is dat.
Ik zie staan : electric druid, wat zit erin van electric druid ?
Een 7b ?
http://electricdruid.net/product/vcadsr-envelope-generator-7b/
wow chip van 5 pond.
Ja inderdaad, die van Hearn Morley zijn nog een stuk duurder. Die zitten al op bord en zal binnenkort te horen zijn bij de eerste sound demo. Ik heb borden voor al zijn chip achtige modules maar krijg geen contact meer dus ben met verdere ontwikkeling gestopt vanwege de onzekere levering. George vind zijn ADSR bijzonder omdat de instellingen elkaar niet beïnvloeden. Ik ben wel benieuwd naar het verschil. De 7b is gebaseerd op analyse van de jupiter/juno adsr chip.