Een nieuwe tack op deze vroege ochtend

steven1

Stamgast
Goedemorgen allemaal,
ik ben de dag eens goed begonnen met het afronden van een nieuwe track :)
Ik ben zoals altijd erg benieuwd naar jullie feedback, zijn er nog verbeter punten, klinkt het ergens of nergens naar, hoe is de mix etc etc....
Hopelijk veel luister plezier

https://soundcloud.com/steifl/seq_trig

Ha Steven, luister hem op mijn mobiel, dus kan niet veel zeggen over mix / master. Het ligt - voor mij - best prettig in het oor, moest in het begin een klein beetje denken aan BoC. Wel heb ik het idee dat je nog wat 'voorzichtig' geweest bent, het is best 'binnen de lijntjes'. Misschien tof om de 4 bas noten niet alleen op de hele tel te zetten (maar de 2e een halve tel later, en wat variatie), dan gaat het wat meer leven. En ik ben heel benieuwd wat er zou gebeuren als je jouw 'loop' van 4 naar 8 maten zou trekken, om je main theme nóg wat spannender / verrassender te maken. Maar tof! Ik heb hem afgeluisterd, en geloof me, dat is een groot compliment an sich :-)

Ha Steven, luister hem op mijn mobiel, dus kan niet veel zeggen over mix / master. Het ligt - voor mij - best prettig in het oor, moest in het begin een klein beetje denken aan BoC. Wel heb ik het idee dat je nog wat 'voorzichtig' geweest bent, het is best 'binnen de lijntjes'. Misschien tof om de 4 bas noten niet alleen op de hele tel te zetten (maar de 2e een halve tel later, en wat variatie), dan gaat het wat meer leven. En ik ben heel benieuwd wat er zou gebeuren als je jouw 'loop' van 4 naar 8 maten zou trekken, om je main theme nóg wat spannender / verrassender te maken. Maar tof! Ik heb hem afgeluisterd, en geloof me, dat is een groot compliment an sich :-)

Hi Nonklist, bedankt voor het compliment :) Ik zal eens kijken of ik met deze track nog wat van je feedback mee kan nemen, mocht ik daar niet uitkomen zal ik het zeker in mijn achterhoofd houden bij een volgende track :okdan: Thanks!

Heb ook het hele nummer beluisterd. Het kan je bedoeling zijn, maar veel van de geluiden vervormen bij mij, zeker als alles op volle kracht bezig is. Uiteindelijk mag voor mij het nummer op 4:04 beginnen. Dat zou een mooi begin zijn en dan blijft een en ander nog redelijk verrassend. Want de basisingrediënten, de bas en de bijbehorenden melodie, worden wel erg vaak herhaald. Dat wordt ietwat saai, ook al varieer je veel door filters/modulatie te gebruiken. (Mijn bescheiden bijdrage...)

Back