Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

DJ-D_Prime wil dat echt niet weten pjotr...Origineel geplaatst door Pjotr G
Om mij te behagen zou er nog veel aan moeten gebeuren![]()

Origineel geplaatst door Pjotr G
De drums/percussie is een ondergeschoven kindje

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
wrom krijgen mijn tracks altijd veel minder reacties?! :confused:

tenzij dit binnenkort op een plaat verschijnt (zal wel niet)

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
Wil wel even duidelijk maken dat dit echt wel trance is (er zijn meerdere soorten trance) luister maar es naar de ISOS serie van Tiesto of de superstrings serie, kom je veel soortgelijke nummers tegen..
t wordt maar weer es duidelijk dat trance ondergewaardeerd wordt door veel mensen omdat ze veelal alleen de nummers kennen die als trance bestempeld worden die wat minder leuk zijn.. denk ik
Origineel geplaatst door Niels
Als je op mij doelt, ik ben zelf groot liefhebber van de ISOS serie. Toch is dat een beetje crossover naar de wat rustigere dance.
Wat ik bedoel met 'echte' trance zijn de wat snellere, opgefoktere tracks. Trance waar trance vooral bekend om staat. Uiteraard is er veel meer dan 'die' sound, maar niet het meest mainstream.
Het gaat uiteindelijk helemaal niet onder welk noemertje een track valt, het gaat erom of het lekker klinkt of niet.
Magik 6, het eerste nummer. Dat is wat ik echte trance vind. Het is er in veel soorten en maten, maar dat nummer slaat de spijker op z'n kop.
Peace.
Timing klopt niet helemaal de sequencetracks
De bassline+bd tenopzichte de arpegiator en Hihats.
Stoorde me vooral op het moment dat de arp. begon.
Moet nog ff geschoven worden.

... 
), wilde ik even vragen of je alsnog kritiek wil geven? 
Origineel geplaatst door Dave-PL
Het is net alsof je middenin het nummer een nieuw nummer begin. Dat klinkt heel raar. Het lijkt of je de bass in "Tonywalker - Fields of Yoy" hebt geprobeert na te bouwen. Dat heeft een soortgelijke bass structuur alleen gebruikt die een vettere bass.
Voor de rest vind ik de geluiden onlogisch klinken. Het is alsof je allerlei ideeen op een hoop hebt gegooit. Maar toch, je hebt wel verstand van pads enzo.
Mag ik je nummer remixen, maak anders maar een remix pack