Jaimie Fanatic - The Star (featuring Orlando)

ff beetje zeiken over de mix hoort erbij :) Ik vind de 909 snare en 505 (?) hihat te hard. De sample die je genomen hebt is leuk, zorgt voor een funky gevoel.

De track en t gevoel is goed, de mix had naar mijn smaak beter gekund

Overall toch zeker wel ok

Origineel geplaatst door Pjotr G
ff beetje zeiken over de mix hoort erbij :) Ik vind de 909 snare en 505 (?) hihat te hard. De sample die je genomen hebt is leuk, zorgt voor een funky gevoel.

De track en t gevoel is goed, de mix had naar mijn smaak beter gekund

Overall toch zeker wel ok

:) bedankt!
waar men wel rekening mee moet houden en dat was tenminste mijn grote les nadat ik GF002 op plaat hoorde.. is dat er bij het persen heel veel hoog en mid verloren gaat.. je moet het hoog en mid echt wat harder inzetten in je mix wil je het correct horen op de plaat.. ik DENK het nu goed te hebben voor de persing want bij GF002 had ik de mix in mijn oren goed, maar de plaat was veel te dof en te weinig mid..
maar dank je wel voor je reactie! :okdan:

Klinkt lekker funky. Die bliepjes synth is cool :) Enige wat ik eruit zou halen is dat "ah-ah-ahah-ooh-ah" stemloopje, maar goed het is niet echt storend.
Verder nix op aan te merken.

kijk dingen als dat ah-a-a-a-a vind ik nu juist vet :D

Misschien is dat hoog wel weggehaald door de cutter.
Die kunnen niet alles op die plaat kwijt. (zou het daarom cutter heten?)

Hij is wel lekker funky. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Misschien is dat hoog wel weggehaald door de cutter.
Die kunnen niet alles op die plaat kwijt. (zou het daarom cutter heten?)

Hij is wel lekker funky. ;)

ik vind het dan maar een kutter ;)

Ik vind het een fijn plaatje,jaimy complimenten
Alleen de mix,blijft een hekel punt,als je airplay krijgt en ze jagen hem dan nog eens door de optimod,ben ik bang dat er niet veel meer overblijft,mischien is dat een punt waar je rekening mee moet gaan houden.

Origineel geplaatst door trash
Ik vind het een fijn plaatje,jaimy complimenten
Alleen de mix,blijft een hekel punt,als je airplay krijgt en ze jagen hem dan nog eens door de optimod,ben ik bang dat er niet veel meer overblijft,mischien is dat een punt waar je rekening mee moet gaan houden.

krijg je dan hetzelfde resultaat als met "traffic" van tiesto..? dat je geen kik meer hoort, maar een Tik.. ????

Ik ken die plaat niet van tiesto,maar je moet nagaan,dat je mix qua dynamiek behoorlijk flattened klinkt,als men bij een radio station er ook nog eens compressie overheen knalt,is het een bekeken zaak.

komt me bekend voor op de vocals na, heeft al een instrumentale(re) versie hier gestaan zeker?

vond 't toen een lekkere track, vind ik nu nog steeds hoewel die vocals van mij niet gehoeven hadden maarja da's een kwestie van smaak...denk dat 'ie 't op de radio beter doet met die vocals ;)

Origineel geplaatst door Nightstorm
komt me bekend voor op de vocals na, heeft al een instrumentale(re) versie hier gestaan zeker?

vond 't toen een lekkere track, vind ik nu nog steeds hoewel die vocals van mij niet gehoeven hadden maarja da's een kwestie van smaak...denk dat 'ie 't op de radio beter doet met die vocals ;)

hij heeft hier idd instrumentaal ook gestaan.. de EP wordt geprint met en zonder vocals..
met verkoopt ie beter ;)

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
hij heeft hier idd instrumentaal ook gestaan.. de EP wordt geprint met en zonder vocals..
met verkoopt ie beter ;)
ja, ik ben gewoon gek, ik heb me friet ook liever met zonder met :W

Re: Jaimie Fanatic - The Star (featuring Orlando)

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
lyrics by Laidback Luke

Die's ook van alle markten thuis! :)
Hoe heb je die vocals opgenomen?

Leuk plaatje. Eigenlijk niks mis mee, behalve idd die 909 snare.

Origineel geplaatst door trash
Ik ken die plaat niet van tiesto,maar je moet nagaan,dat je mix qua dynamiek behoorlijk flattened klinkt,als men bij een radio station er ook nog eens compressie overheen knalt,is het een bekeken zaak.

klopt idd..is grappig...in het bob katz boek heeft ie ook een stukje geschreven over een experiment waarbij een aantal mensen hetzelfde nummer hebben afgemixed..de een met heel veel dynamiek en niet "hot", de ander juist echt zwaar gelimit op 0dB enzo...maar door de chain die bij radiostations staat klinken ze allemaal even hard, met die dynamische mix het best, en de "hotte" mix het slechts..die gaat echt helemaal over z'n nek .......is ook allemaal in waveform te zien, erg grappig....bob katz pleit daarom ook voor 2 mixen in dit soort gevallen: 1 voor clubs, en 1 voor de radio..(tadaaaaaa radio mix!)

Origineel geplaatst door olafmol
klopt idd..is grappig...in het bob katz boek heeft ie ook een stukje geschreven over een experiment waarbij een aantal mensen hetzelfde nummer hebben afgemixed..de een met heel veel dynamiek en niet "hot", de ander juist echt zwaar gelimit op 0dB enzo...maar door de chain die bij radiostations staat klinken ze allemaal even hard, met die dynamische mix het best, en de "hotte" mix het slechts..die gaat echt helemaal over z'n nek .......is ook allemaal in waveform te zien, erg grappig....bob katz pleit daarom ook voor 2 mixen in dit soort gevallen: 1 voor clubs, en 1 voor de radio..(tadaaaaaa radio mix!)

zo dacht ik dus ook.. dit is een club mix voor op plaat en als ie op de radio komt maak ik een dynamische ok mix..

Lekker funky dit. Vind die snare alleen wat te hard staan, geeft wel een lekker 'oud' gevoel, maar hoeft toch niet zo hard. voor de rest lekker hoor, leuke vocalen, vette geluiden, leuke edits...

Leuk plaatje hoor. :okdan:

Niet dat ik volledig uit mijn dak zou gaan op de vloer (heb ik wat harders bij nodig), maar ik zou wel harder en fluitend gaan autorijden :yamaha:

Kan iemand mij uitleggen waarom ik bij het intro meteen aan Street Tuff van de Rebel MC moet denken? *D

Dit is de beste die ik hier van je gehoord heb.
Klink lekker !!

Mijn Kritiek:Geen Bassline!?(iemand)
Dat kan Vetter ala Daft punk
Of was dat de bedoeling ?

Mischien moet je hem opnieuw Equalizen en balanceren.
Want hij komt bij mijn boxen niet goed over.

Hij klinkt iig echt vrolijk

Back