Jaimie Fanatic - The Star (featuring Orlando)

Ik vind de klank/mix iets minder mooi, maar het is een heel lekker nummertje. Komt niet vaak voor dat ik een nummer gelijk een paar keer achter elkaar afluister.

Doorgaan op deze weg zou ik zeggen :okdan:

Hey, lekkere track, geluid is allemaal wel goed hoor, iets meer hoog en mid, zo hoort dat ook, die vallen bijv. in een disco op de vloer ook als eerste weg...
ik mis alleen iets, weet niet precies wat? misschien een string of piano die wat met de vocals meegaan, maar dit kan ook aan mij liggen ;)

Goed bezig jij, zag al andere plaatjes van jouw ook in de platenzaak liggen.
my compliments!

hehehehe .. die jamster !

deze kende ik al !!

maar ik vind die remix toch beter :duivels:
(plaats die maar eens .. kijken hoe ze hier op reageren)

en gooi het eens op een deal bij errol voor goede mastering !!

en waar heb je trouwens die basslijn vandaan ?

Lekker nummetje voor bij te werken, (ik sam) Roel zit hier te schilderen en vroeg hem wat hij er vindt.
Hij zei "Vindt het wel een lekker nummetje om bij te werken."

Radio is dan toch goed dacht ik zo.

Zijn moeder een end verder op vond het een vrolijk nummertje.

Ik vind nummer lekker bij tijd.

Ik vind het trouwens niet storend van die snare's hoor, ben wel wat gewend.

Maar ik vind deze toch beter. (rechts klikken en doel opslaan als...)

Grapje! Maar hier is de percussie pas te hard.

relaxt nr zeg!
ga zo door!

@roel&sam,

geez. niet mijn smaak. jammer van die novation preset derin. ennuh. post je trax eens in je eigen threads?
dit is die jamie thread :)

De Vocals doen :), k vin de snare nu wel lekker beuken en als je em nu zo hebt afgemixed om die reden, vertrouw ik je daarin, echt een plaatje dat goed kan gaan verkopen, maar mijn mening weetje al, waarom post ik dan nog wat ? :confused: omdat ik een butje ben.

Ik weet dat je het woordt id&t haat maar, dit is echt zo iets van, hmmm lekker in de auto cruisen, id&t op, want ja wat anders, en gaan met die banaan. Ik heb tijden geleden ook al gezegd dat ik die instrumental van 'the star' ook al te gek vond en dat je die zowiezo moest releasen8). Ik hoop dat ie verkoopt als een mooi thais hoertje achter een grote rode ruit :mega:

groeten van de grote hobbiest ;) naar de proffesionele promoter/dj/producer... RESPECT !

:biertje:

Nog een keer gehoord klinkt opzich wel lekker man!

Was jij toevallig ook die gast van dat nummer the star is born of zoiets, dat nummer was dus ook zwaar relaxed.

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Nog een keer gehoord klinkt opzich wel lekker man!

Was jij toevallig ook die gast van dat nummer the star is born of zoiets, dat nummer was dus ook zwaar relaxed.

dit is het grootste compliment dat iemand mij kan geven.. je vergelijkt mij met mijn helden.. iemand die hier ook post.. dobre.. aka (samen met rene) jark prongo.. en die hebben dus onder "chocolate puma" die track gemaakt.. " A Star is Born" .. pfoe:halleluja

Back