Andere Hans doet muzikale dingen

Hallo Hans,

Je enthousiasme moet je ergens uiten en dat doe je, ik denk alleen niet dat een forum of het publieke internet daar geschikt voor is. Het denigrerende naar de synth muzikant in je filmpje komt het totaal plaatje ook niet ten goede. Kijk uit dat je geen tweede bradley van dijk wordt en houd de eer aan jezelf!

Het zit allemaal ingebakken in het apparaat! Ik doe eigenlijk... 't Is dat ik toevallig weet dat het ene toetsje leuk klinkt bij het andere toetsje, en ja, dat was het dan.
Is iedere muzikant niet zo begonnen?

Bij elk instrument zit inderdaad een geluid "ingebakken", of het nou een een triangel is of een piano of een synthesizer. Wat je ermee doet is aan jou. Zolang je het gevoel hebt dat je het publiek voor de gek houdt, ben je er nog niet.

Ach mensen toch, niet zo serieus opvatten. Het filmpje was als geintje bedoeld. Daar had ik na dertig jaar piano en synthesizer even zin in.

Klinkt toch best leuk, speels

Geinig is het zeker. En iemand die zo'n grappige thumbnail voor zijn filmpje kiest weet precies waar hij meer bezig is. Eigenlijk zit het zo goed in elkaar dat ik ga twijfelen of het wel echt is, en geen typetje van Koefnoen of de volgende:

En dan die volle tafel, het eeuwige bierblikje (ja ik heb onderzoek gedaan), de t-shirtjes...
Ja, het is nep, het is comedy.

Wellicht dat ik aan de hand van het volgende filmpje wat beter kan demonstreren wat mijn intenties aangaande dit topic zijn:

Toch nog eens een Hollander waar ik mee kan lachen. :D

Het is een beetje lastig te zien vanwege de schutkleuren maar in de dakgoot zien we vlnr respectievelijk Do, Re, Mi, Fa, Sol, La, Si en Do:

doremi_zpsozk4rkba.jpg

Zeker. En Nijmegen is immers het Amsterdam van het Oosten? Dus doe maar niet of jij uit de provincie komt. :D

Back