electro track [asteroid belt]

*D klinkt goed, de geluiden passen goed bij elkaar en vormen een geheel. Het klinkt echt 'slick'.( positief bedoeld)

Lekker nummer. :) Electro? Ik weet het niet, doet er ook niet echt toe.
Drums mogen wel wat meer wisselen.

ja, ehm electro....geef het beestje een naam; doet er niet echt toe. dank voor de reply's!!

in de beats zit idd niet veel afwisseling, maar ik vinet niet echt storend persoonlijk.

check deze ook eens; http://www.lostvessel.com/Sounds/01.enter lost vessel.mp3

soort introotje, helemaal geen beats..;)
En als er mensen zijn met interesse in 3d animatie en dergelijke check www.lostvessel.com

sinds dit weekend eindelijk online, dus kom maar op met dat off-topic commentaar op mijn persoonlijke ruimtescheepje:D
Op de site staan nog een paar nummers; checkit

ik denk dat ik mezelf wel een electro kenner mag noemen - en ik vind het echt wel een pro productie!

Klinkt echt beter dan je gemiddlede Orgue electronique stuff of iets in die stijl.
Dit space synth is echt cool - misschien hier en daar wat afwisseling in de snare - hihat ofzo - ik mis een beetje 909/808 claps ofzo - maar hee - zeer goed dit!

waar heb je t mee gemaakt? Hoe ben je te werk gegaan??

ik wil t wel weten!

Mix klinkt best goed, mischien vind ik die kickdrum iets te stomping en mag hij wat doffer (mischien toch maar geen 909 bd)

verder is het nummer een beetje te gothic, trance achtig naar mijn smaak. Ik ben meer van de funky electro/techno shit.

Dank, dank. :biertje:
lekker veel reacties; gezellige boel, maar
waar heb je t mee gemaakt? Hoe ben je te werk gegaan??

apparatuur; beats komen uit de jomox airbase, de gruizige/ schreeuwende bas komt uit mijn micromodular, en de arpeggio ook. De string achtige geluiden komen uit mijn yamaha ys 200 (fm-ding). En dan nog een reverbje erbij, uit yamaha rev-100. That's it! gemixt met een spirit folio en rechtstreeks uit de mixer in een take opgenomen.

geseq't met mijn rm1x trouwens, maar alleen de patterns; de veranderingen en breaks enzo is gewoon live getweak.

:okdan:
misschien wat langer maken, later nog een break erin en dan nog iets verassends veranderen/toevoegen

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ik denk dat ik mezelf wel een electro kenner mag noemen - en ik vind het echt wel een pro productie!
Klinkt echt beter dan je gemiddlede Orgue electronique stuff of iets in die stijl.

Ja, wat een kenner ben jij zeg. Echt niet dat dit beter klinkt dan Orgue Electronique.
Het is een totaal andere style.

Ik vindt de beat een beetje storend in dit nummer. Beetje saai zeg maar.
Het nummer vindt ik voor de rest ook niet zo. Maar das gewoon een kwestie van persoonlijke smaak.
Het is mij wat te druk. Dat hoeft niet altijd een probleem te zijn, maar er zit niet echt een pakkend geluid in.

Lekker donker ritme. Lekker strak.

Wat samples van ouwe griezelfilms en daar veel FX overheen of zo?
Of een lead met dikke phaser eroverheen of zo.
Krijg je een industrial feal zegmaar. En die strings maken die hele sfeer.
En wat bobaphat zeg over die kick. En ook wat strakker (niet veel) zodat hij net even iets knalt en die bas wat wegdrukt.
Een orgastische break erin en dan weer doorgaan. :)

Vet!

Back