[500euro!] Wie heb wat voor deze prijs! ;)

Status
Please reply by conversation.
Nord modular zou je toch binnenkort voor een eurootje of 600 moeten scoren. nieuw zijn ze 899 bij feedback.
Als de G2 komt (die overigens rond de 999 zou gaan kosten), dalen de prijzen misschien nog wel.

Een korg prophecy heb ik ook gehad. Daar kun je ook hele vette geluiden uit halen in de zin van distorted leads of echt vreemde geluiden. Helaas is dat een monofoon bakje. De Z1 werkt eveneens met MOSS (bepaald synthese systeem) en lijkt geloof ik wel veel op de prophecy qua klank.
Maar die zijn weer rond de 700 euro (gokje!).

500 euro pfff... wat heb je daar nog meer voor. Een FM synth zou je ook kunnen kopen en een effectenbak
De casio VZ-10 hadden we vroeger thuis. Dat is de casio tegenhanger van de DX7 min of meer.
Wel een vet ding voor zover ik me kan herinneren.

Check ook es www.dancetech.com daar staan veel reviews van synths met geluidsdemo's.

-C-

ks rack voor 499 ofzo nieuw

das 16 voice a/k station

wavestation misschien een idee? ROland JV2080 ofzo ook wel leuk. TX802 en nog wat andere bakkies... JD990. VIntage keys pro (of keyboard versie zoals digimod aanbood) of...

... doneren op het fonds help santi de winter door met een gevulde rack kast... :D ik weet wel waar ik 500 euro aan ga opmaken...

naja als je overigens met toetsen wil kijk dan bijvoorbeeld yamaha CS2x om wat simpels te noemen of iets anders in die richting als AN1X ofzo of de key versies van de emu modules.

AN

AN

Origineel geplaatst door Slipperman
naja als je overigens met toetsen wil kijk dan bijvoorbeeld yamaha CS2x om wat simpels te noemen of iets anders in die richting als AN1X ofzo of de key versies van de emu modules.

Kijk ik net in de zojuist ontvangen folder van KeyMusic, een Yamaha CS2x voor ... 250,00 € 8D , da's zeker een mooie prijs.

Maar de AN1x vind ik persoonlijk toch beter geschikt voor puur synthgeluiden. Trouwens die CS2x bevat heel wat samples van die AN1x, maar het origineel klinkt toch echt beter. Maar als 'all-rounder' is die CS2x zeker een leuk instrument.

wat anders

wat anders

voor dat bedrag mag je mijn Novation BassStation meenemen en krijg je er een zo goed als nieuwe audio CD writer (Tascam CD-RW700) bij!!!!!

Ik heb plaatjes van beide producten (perfecte staat).

Groetjes,

Parcival, 06 22553010.

Attachments

• tascamcdrw700.jpg
    tascamcdrw700.jpg
    12,4 KB · Bekeken: 94
heb je al wat gevonden voor 500 euro?

ik heb nog wel een zeer goede studiokoptelefoon liggen die je voor dat geld mag hebben :) krijg je er gratis een tweede van mij bij ook nog, of een compressor. jij mag kiezen:yamaha:

vieze synth

vieze synth

ik kom de korg EA1 nergens tegen. k ben van mening dat daar toch ook behoorlijk vieze geluiden uit kunnen komen, en je hoeft er dan nog niet eens heel erg hard je best voor te doen :D

ff een schopje omhoog, ik zit nl. ook na te denken over iets in deze prijsklasse

ik heb inmiddels gehad:

-roland juno 60
-roland mks-50
-e-mu orbit
-yamaha dx-200
-virus rack classic

ik maak: hardcore

sinds gister heb ik een nord rack 1 en ik heb met die bak gister alleen al meer geluiden gemaakt die in me straatje liggen dan met al die andere bakken bij elkaar (die zijn/gaan dus allemaal ook pleite)..echter overstuur ik m op me mixer, dus meer dan één geluid tegelijk wil niet echt lukken (hoewel dat wegdrukeffect in sommige gevallen best lekker klinkt...maar 4 stemmen polyfoon helpt verder ook niet echt)..daarbij is een ander karakter geluid wel zo bevordelijk voor je producties

ik zoek dus een bak die redelijk allround is en graag ook aardig wat aankan qua stemmen...wil m gaan gebruiken voor sfeergeluidjes, bliepjes, pads, dat soort gedoe...leuk is natuurlijk ook als je er 's wat rauwe leads uit kan halen (voor de diversiteit he) en gebruiksgemak is ook wel een voordeel..de virus a is in die prijsklasse met een beetje mazzel wel te regelen, maar na mijn ervaringen met de virus rack denk ik dat de virus gewoon net mijn sounds niet is...ik heb zitten denken over de micro q, maar ik heb vernomen dat die wat beter geschikt is voor trance...een aantal mensen hebben mij de microwave xt aangeraden als zijnde een bak waar je redelijk ver mee komt en misschien ben ik dan ook wel bereid ff door te sparen, het is echter geen slecht idee open te staan voor alternatieven

kort samengevat, wie helpt mij uit de brand met een bak die:
-de nord goed aanvult
-redelijk wat polyfonie en multitimbraliteit (is dat een echt woord?) bevat
-aardig allround is qua sounds (sfeergeluiden, bliepjes, occassional rawness)
-te betalen is

alvast hartstikke bedankt!

met te betalen bedoel ik dus niet veel meer dan 500 euro, ben immers een arme student zonder bijbaantje en moet t dus vooral hebben met t geld dat ik nog over heb, 500 euro dus

Deze is ook nog steeds te koop (plaatsgebrek)
ruige bak !
Over de prijs valt wel te praten

PS sorry voor de de dubbele, lege post, maar kan ineens niet editten (?)

Origineel geplaatst door levka
Fatar
Ik heb een red sound Elevata VA te koop (400 E)

Apart ruig geluid:
http://www.futuremusic.co.uk/fm_gear.asp?ID=1855

groet
Joost

Ach, laat ik ook eens iets zeggen.

Nightstorm, volgens mij moet jij eens naar een Roland SH-32 kijken. Is weinig waardering voor, omdat de presets slecht zijn en 90% van de synthesizer-spelers niet programmeren kan, maar geloof me: als je dat WEL kunt, is dat kabouterkastje een wolf in schaapskleren, en bovendien ook uitstekend geschikt voor jouw bliebjes en piepjes. O.a. te koop bij Dirk Witte in Amsterdam voor 279 EURO. Meer voor minder geld is echt ONmogelijk!

Lees dit om er meer over te weten: http://www.soundonsound.com/sos/may02/articles/rolandsh32.asp

Voor 550 mag je mijn Virus Rack Classic komen ophalen (Y)
ding is zo goed als nieuw handleiding en doos enzo aanwezig.
als je interesse hebt moet je me maar effe een pb sturen grtz.

Status
Please reply by conversation.
Back