Kan het bericht niet aanpassen?

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Ik word er een beetje moedeloos van want ik heb 't van de week al eerder gehad.
Als ik een reaktie plaats op een draad en meteen daarna nog even wil aanpassen en op edit druk dan verdwijnt de hele tekst?
Dan staat er; het ingevoerde bericht is te kort, voer minimaal drie leestekens in?
Als ik dan naar de vorige pagina ga dan is het originele bericht gewoon weg.
Ik snap er niets van maar vervelend is het wel want ik kan op die manier niets aan m'n tekst nog aanpassen.
Hebben er meer mensen last van en is dit bekend bij de moderators?

Last edited by a moderator:
Ik zie in de historie dat nog niet lang geleden dat ook al voorkwam met firefox al was het toen met linux terwijl ik windows gebruik.

Oké, ga het even proberen.
Ja het lukt!
Bedankt, ik luister altijd naar wat de dokter tegen me zegt. :)

Nog even een latere aanvulling: ik merk later wel dat ik in een bericht op meer opties klik om een bepaalde smiley toe te voegen dat er wel in het voorbeeldveld de tekst staat maar het tekstveld is leeg?
Dan moet ik de voorbeeldtekst kopieren en plakken in het tekstveld want anders krijg ik weer te zien dat het bericht te kort is en uit minimaal 3 leestekens moet bestaan.
Maar ik kan er in ieder geval mee verder.

Laatst gewijzigd:
Ik luister altijd naar wat de dokter tegen me zegt. :)

Dat lijkt me sowieso heel verstandig :)

Nog even een latere aanvulling: ik merk later wel dat ik in een bericht op meer opties klik om een bepaalde smiley toe te voegen dat er wel in het voorbeeldveld de tekst staat maar het tekstveld is leeg?
Dan moet ik de voorbeeldtekst kopieren en plakken in het tekstveld want anders krijg ik weer te zien dat het bericht te kort is en uit minimaal 3 leestekens moet bestaan.
Maar ik kan er in ieder geval mee verder.

Dat zou ook aan je browser kunnen liggen. Ik werk zelf met IE 11 en dat probleem manifesteert zich daar in elk geval. En toch blijf ik dat ding gebruiken.

Back