villete Stamgast Lid sinds 23 december 2014 Berichten 107 Locatie Amsterdam 29 december 2016 #1 Hallo, Zijn er mensen die een opleiding Audio Production op het SAE (in Amsterdam) hebben gevolgd? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Thnx!
Hallo, Zijn er mensen die een opleiding Audio Production op het SAE (in Amsterdam) hebben gevolgd? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Thnx!
Afroham Stamgast Lid sinds 12 april 2015 Berichten 241 Locatie rotterdam 8 januari 2017 #2 Ik zelf niet, een collega van me doet het wel, en hij is er vrij positief over, Ik wil zelf naar Abbey Road institute naar Amsterdam over 2 jaar
Ik zelf niet, een collega van me doet het wel, en hij is er vrij positief over, Ik wil zelf naar Abbey Road institute naar Amsterdam over 2 jaar
KatieMusic "Why! ..." Lid sinds 24 september 2016 Berichten 1.827 Locatie Garden of Earthly Delights 13 januari 2017 #3 Ik heb een keer informatie bij ze opgevraagd, maar er verder niets mee gedaan. Het lijkt me wel een goede 'club'
Ik heb een keer informatie bij ze opgevraagd, maar er verder niets mee gedaan. Het lijkt me wel een goede 'club'
DRe SSM spacestation Lid sinds 20 oktober 2004 Berichten 5.127 Locatie Hilversum 13 januari 2017 #4 Volgens mij is er een extreem grote uitgebreide draad over.