Al die simpele builds hier. Kijk es wat ik gemaakt heb. Wel 2 hele draden aan een tuner gebakken en nu kan ik vco's tunen.![]()
Hoe werkt dat precies? Is dat zo'n gitaar stem apparaatje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Al die simpele builds hier. Kijk es wat ik gemaakt heb. Wel 2 hele draden aan een tuner gebakken en nu kan ik vco's tunen.![]()
Nice, voor dat doel heb ik ook al een tijdje een Snark liggen. Nog niet aan toe gekomen, helaas. Heb je dat draadje op Muff's gevolgd voor het aanpassen of zelf uitgevogeld? Ik geloof dat nieuwere Snarks iets anders in elkaar zitten, maar heb de mijne nog niet open gehad.Al die simpele builds hier. Kijk es wat ik gemaakt heb. Wel 2 hele draden aan een tuner gebakken en nu kan ik vco's tunen.
Hier staat wat meer info, is inderdaad een gitaartunertje, een Snark.Hoe werkt dat precies? Is dat zo'n gitaar stem apparaatje?
Nice!
Deze kende ik eerder nog niet, maar dat is een leuk schema, die andere "onbekende" (voor mij) was die Kinky Chopper wavefolder, deze zitten wel in het pull down menu op de Befaco site, maar staan niet op de pagina met actuele producten.
Bevalt deze ADSR? Is ie ook zonder CV lekker kort zoals bv. een 100m ADSR?
, maar hij is wel snel ja. Wel even wennen aan de schaal (logaritmische ipv linear) , da's wel effe anders, vooral onderling. Maar ben er wel blij mee, leuk dingetje
!
Waar heb je dat buigzame gedeelte tussen de plug en Snark vandaan?
Da's de modus operandi bij Befaco (verder enorm aardige lui hoor).......mijn inziens wel wat vreemde ontwerp beslissingen genomen..