ik geloof er niet zo in dat de plek in de lijst bepaald hoevaak je geluisterd wordt. Ik denk dat je naam en je posts hier op het forum er meer toe doen, zodat mensen denken van he, die naam ken ik van dat soort posts, laat ik eens luisteren hoe een track van die persoon klinkt.
ik heb het niet gechecked, maar ik denk dat de mensen die hoog staan in de lijst bijna allemaal wel een redelijk hoge post count hebben.
Maar goed, who cares, het is natuurlijk voor de fun en het is goed geregeld allemaal verder.
wat dingen die mij handig lijken voor volgend jaar:
- ik zou een playlist wel handig vinden waarin je alle nummers achter elkaar kunt luisteren en snel kunt skippen als je naar de volgende wil. Volgens mij heeft demian (als ik het me goed herinnern) vroeger zoiets beschikbaar gesteld en dat was enorm handig om door de lijst heen te gaan.
- ik pleit toch voor categorieën, dat beperkt het aantal inzendingen per categorie waardoor er automatisch meer overzicht komt. Bijvoorbeeld een Category: EDM of een Categorie Ambient, of een categorie: Experimental, etc.. (gewoon iets van 4 categorieën. Dan kun je ook mooi vergelijken met in elke categorie een winnaar van die categorie.
- De suggestie hier om de nummers pas beschikbaar te stellen tijdens het stemmen is een goede, maar aan de andere kant, veel nummers zijn al eens gepost hier in de tracks, dus of dat zin heeft is maar de vraag. Het is op zich ook wel handig dat je je nummer gewoon op tijd post als je dat belangrijk vindt.
Maar als er niets veranderd vind ik het ook prima, het is nu ook al goed geregeld en het is natuurlijk een fun wedstrijd, belangrijkste is dat het een mooie inzage geeft in waar de leden mee bezig zijn kwa muziek.