Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en een Miami. Met name de kick is meesterlijk. Ik stuur hem aan met een Beatstep pro aangezien hij anders 1 bar heeft.Die ene output is inderdaad een nadeel, maar vind ik niet zo'n probleem. Ik heb een Nord Drum 1 gekocht toen die cheap werden weggedaan bij Peter Verspuy, was toen 100 euro (nu liggen zelfs de 2e hands prijzen al veel hoger), is toch een veelzijdige drumsynth. Ik combineer 'm met een Korg ER-1, die is ook lekker makkelijk en toch behoorlijk wat mogelijkheden zonder allerlei knoppencombi's. Snares zijn een beetje een zwak punt van de ER-1, maar die Nord kan ik dan weer via de extern in door de ER-1 halen en triggeren. Die Nord heeft ook trigger inputs, dus m'n plan is om 'm ook nog eens aan m'n modular te hangen.iemand ervaring met de nord drum 1? die ene output vond ik een nadeel, en ik weet neit zeker of die ook midi trigger in heeft, maar misschien levert die wel de kick die ik zoek en zou het een combi kunnen zijn met de drumbrute?!