S.o.s.

Special K

Stamgast
Ja het is alweer een tijdje geleden dat ik een track gepost heb, maar ik wil nu dan toch van de gelegenheid gebruik maken om mijn nieuwe track aan jullie oordeel bloot te stellen. De track is hier te downloaden. Het is een beetje progressive trance, maar goed laten we niks in hokjes stoppen.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Grtz

He gaaf.

Dis een lekkere trek. Snap niet waarom geen hond een reaktie geeft.
Lekkere energie. De drums doen me wat dunnetjes aan qua geluid. Wel gave ritmes.

Qua categorie? Progressive en trance achtig? Nou ja hij luisterd goed weg hoor.

Qua sound zit het allemaal wel dicht op elkaar en klinkt het wat 'cramped'. Dit heeft ook deels met de geluidskeuze te maken. En het hoog mag van mij ook wel wat frisser. :)

Mooi, Afwisselend. De drums komen erg Live over wat ik wel tof vind. Voor mij Synthforum typ van de maand !!!

:halleluja

Klinkt lekker Vet! Vooral het percussiewerk vind ik leuk erin, hou ik persoonlijk nogal van.
Wat heb je allemaal gebruikt (hardware+software)?

:okdan:

Eens ff kieken!
ik ben persoonlijk een voorstander van deze style dus.. :koffie:

wow lekker intro,
mmmm ik moet eerlijk zeggen dat ik meer van de beat had verwacht. De 2e snare loop die er in komt is heel cool.
kvind de baseline ook niet echt geweldig, iets te zagerig of the laag.

apart nummerke en zeker niet slecht.

Goed bezig!

iCe-9
:mega:

Lekkere track lekkere Groove..moet alleen nog beter afgemixt. goede break...:dj:

Ik had de hoop dat iemand nog zou reageren op deze track al opgegeven, ben blij dat jullie in ieder geval wel gereageerd hebben.

fuse:
Ik heb nog geen goede monitors en daar ondervind ik echt enorme problemen van. Zeker nu ik een Rock band aan het opnemen ben. Met het afmixen lijkt het vaak dat de mix goed is, maar als ik dan de mix ergens anders luister is het vaak te schel, vandaar dat ik hoog eruit heb gedraaid.
Wat de beat betreft, deze heb ik gemaakt met de stylus. Ik had eerst een loopje gemaakt wat zeg maar de climax moest zijn en ik vond de beat goed genoeg, misschien had ik er veel meer mee kunnen doen, maar ik ben er simpel weg niet meer aan toe gekomen. Er is ook geen compressie gebruikt in het nummer, misschien dat ik de beat daar iets meer power mee had kunnen geven.

PsychoBob:
De hele track is gemaakt met software. Ik ben de hardware een beetje beu en kwam tot de conclusie dat het met softsynths ook prima gaat. Tis gewoon heerlijk dat als je je song opent in cubase dat alles synth goed staan ingesteld en dat je gelijk verder kunt aan het nummer. Ik heb niet zoveel effect apparatuur dus de plugins en de routingsmogelijkheden van de mixer in cubase bieden mij uitkomst. Ik heb de stylus, de atmosphere, trilogy en de absynth gebruikt voor dit nummer.

6 trak & flatron
Dank u, dank u, dank u, dank u

Ice-9:
Om 1 of andere reden heb ik altijd problemen om de bas lekker te krijgen. Het moddert altijd maar wat aan ipv zo'n lekker strakke tiesto bas.

Bedankt voor jullie feedback! :okdan:

Back