Quiklock

Richard

ultravisitor
Ik heb een quiklock rack, maar mis een stuk of zes van die schroeven met zo'n plastickapje en van die klemmetjes die aan de achterkant komen.
Waar kan ik die vinden? Ik ben al langs studio de Dijk geweest, maar die heeft ze niet los omdat ze altijd meegeleverd worden met het rack.
Wat moet zoiets kosten?

B.V.D.

Ik heb wel de part nummers RS/247 RS/248 en RS/249.Je zou Feedback Rotterdam kunnen proberen.Jammer genoeg staat daar niet alles van het merk Quik lok www.quiklok.com

Even terzijde,

Ik heb er ooit een heel stel van die schroeven verloren toen ik zo'n rack over straat vervoerde, ik merke niet dat ze onderweg 1 voor 1 eruit rammelden........................ahhhhhhhhhhhh.

Ik heb toen in het donker de meeste weer teruggevonden........ergens in Almere liggen er dus nog wel een paar :D

Die moeren, zijn dat niet gewoon kooimoeren ??
Die zijn bij veel muziekzaken gewoon te koop !

Mochten het speciale kunststof dingen zijn, die heeft de firma Conrad in het assortiment.

www.conrad.nl

probeer eens een goeie electro zaak....

was laatst bij rock palace ook eens voor schroefjes voor mijn 19inch case (en nog wel bij hun gekocht)...
nee hoor, hebben ze niet.... heb ook eens gevraagd of het niet eens een idee was om schroeven.. plasticjes etc voor 19inch shit eens op tenemen in hun arsortiment.... (neemt toch totaal geen ruimte in)... maar nee hoor..
was weer eens service met een smile...

Ga je naar Stuut een paar straten verder op...jawel in overvloed

Laatst nog een zooitje gehaald bij de plaatselijke ijzerhandel. En in plaats van de plastic kapjes gewoon gekleurde ringetjes. Ziet er erg funky uit ;)

Origineel geplaatst door Achelousje
probeer eens een goeie electro zaak....

was laatst bij rock palace ook eens voor schroefjes voor mijn 19inch case (en nog wel bij hun gekocht)...
nee hoor, hebben ze niet.... heb ook eens gevraagd of het niet eens een idee was om schroeven.. plasticjes etc voor 19inch shit eens op tenemen in hun arsortiment.... (neemt toch totaal geen ruimte in)... maar nee hoor..
was weer eens service met een smile...

Ga je naar Stuut een paar straten verder op...jawel in overvloed

idd, Rock Palace is gewoon een rukzaak met een stelletje mislukte artiesten en wannabe's achter de toonbank die je een mc-303 proberen aan te smeren voor de adviesprijs daar lijnrecht tegenover staat Stuut en Bruin: geweldige service, zeer vriendelijk en veel kennis en ze hebben bijna altijd wel wat je zoekt.

Back