mcdjan007
lid zonder grenzen
Deze wil als wekkersound op mn tablet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze wil als wekkersound op mn tablet!
Hij staat ook op soundcloud, en al mijn werk is CC BY-NC-SA, dus download ze 
):
Die site kende ik niet, ik ga meteen checken.
(Al is de Klystrack community nou bepaald niet zo groot... Toch leuk.)Ik wordt hier helemaal gek en verslaaft van als ik dit zie die mooie verticale tracker loops
die op de amiga en msx en DOS lijkt krijg hier echt een tunnel effect gevoel van haha
Ik heb nu een vst plugin gevonden die ik met fruity loops samen kan draaien
Dus een tracker als VST en dan ook nog fruity loops als DAW
dus 2 in 1
Ik laat het nog wel zien echt leuk speelgoed
Heb net een probeersel gemaakt meer deze nieuwe TOY
Er komt soms een ruis (wind bries geluid )door omdat het een demo is maar ik heb hem als fx gebruikt hahaha
https://youtu.be/yLCFynC_fjc
ook maar eens kijken.
Da's best geinig ouwe!ook maar eens kijken.
Bij het zoeken naar chiptunes in die tool kwam ik ook dit prachtige stuk tegen, in Easy Adlib 1.0:
90's Intro in Renoise - YouTube
Oldschool![]()

En ook respect dat je dit gewoon als RETRO hobby maakt en nog de moeite neemt om dit te laten zien en horen zonder enige doel <...> alles van vroeger komt naar boven door jou haha dankje![]()

Hahaha precies het is soms net een gokkast
Je begint met iets en eindigt vaak op niets hooguit een schouderklopje en wadering

Misschien over een paar maanden, als ik het dan nog steeds wil...Is voor mij ruim genoeg, ik sta met alles dat ik aan kunst doe echt op het standpunt van "I hope you had as much fun listening as I had creating". maar ik heb dan ook de mazzel dat ik meerdere dingen kan en mijn geld met iets anders kan verdienen wat ik nog leuker vind en ook veel beter kan dan muziek maken, zodat ik mijn minimale muziekuitrusting kan betalen en lekker af en toe tussendoor kan musiceren, no strings attached
En anders kenne we altijd nog naar dit juweeltje luisteren... Ik krijg hier enorm veel zin van om zo'n Roli Seaboard Rise geval te kopenMisschien over een paar maanden, als ik het dan nog steeds wil...
Marco Parisi shows a ROLI Seaboard Grand can almost perfectly mimic a guitar! - YouTube
Vind dit gewoon niks en super onnozel. Maar ik veronderstel dat deze onzin de bedoeling is.