Sweat - WIP

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Zo, weer ´n nieuw muziekje in de steigers....

https://soundcloud.com/bohemen/sweat

Heb ´t alleen nog over mijn oortelefoontjes gehoord...
Dus wellicht is de mix nog niet echt ideaal....... :walker:

:koffie: Cheers

Ik vond hem al heel knap, ik zou niet weten hoe je nou verder moet, misschien wat extra percussie. Veel geluk ermee.. ah, en de mix klonk goed op mijn speakers ;)

@Gloomer: Goedemorgen, dank voor het luisteren!

De buren zijn inmiddels wakker, dus heb ik het even op mijn speakers geluisterd en de mix en eq iets aangepast..

https://soundcloud.com/bohemen/sweat

De upload is onderweg.. :-)

Goeiemorgen Bohemen :)

Ik heb geluisterd, hij is mooi, maar ik blijf erbij : wat extra percussie zoals een hihatje of een lichte snare zou wonderen doen.. Probeer maar eens ;)

Ik heb geluisterd, hij is mooi, maar ik blijf erbij : wat extra percussie zoals een hihatje of een lichte snare zou wonderen doen.. Probeer maar eens ;)

Ik zal kijken of dat er nog bij past. Het klinkt al best een beetje vol...
(en er zitten al hihats en een snare in)

Het eurekagevoel van gisteren is inmiddels een beetje weggeëbd.. Zal er nog eens kritisch naar luisteren!

Ehm, als ik het nou gewoon zo laat? Mijn nachtje overwerken was heel inspirerend..
Maar ik ben het nu ff kwijt. Het synthforum is blijkbaar ook verder niet zo geïnteresseerd in dit deuntje...

Wat meer zélf feedback geven helpt meestal ;)

Neen, ik zou hem zo niet laten, maar laat hem effe in de kast liggen en begin er binnen een paar dagen/weken opnieuw aan.. Percussie, vriend, ook al is het maar een loopje. En van 't één komt het ander. Succes ! :)

Wat meer zélf feedback geven helpt meestal ;)

Neen, ik zou hem zo niet laten, maar laat hem effe in de kast liggen en begin er binnen een paar dagen/weken opnieuw aan.. Percussie, vriend, ook al is het maar een loopje. En van 't één komt het ander. Succes ! :)

Goedemorgen!

Heb best wel commentaar gegeven hoor, hier en daar.. En ik publiceer niet alleen maar voor de feedback.

Trackjes in de kast leggen doe ik eigenlijk nooit... Ik probeer alles af te maken..
En loopjes maak ik eigenlijk alleen maar zelf!

Gisteravond heb ik besloten het muziekjes publiceren even te laten voor wat het is..
Ik ga weer een tijdje met vakantie.. :-)

:koffie: Cheers

Back