Analoge Computer of Modular ?

Origineel geplaatst door mono-poly
wohaaa tof
hoe zou een p4 er analoog uit zien? :D

Een paar voetbalvelden groot ofzo, en draait dan op ten hoogste 50 Hz. Mag je die brom er weer uit gaan filteren bij de opnames :D

Paradox

Paradox

Origineel geplaatst door mono-poly
wohaaa tof
hoe zou een p4 er analoog uit zien? :D

Dat is de mooie paradox van computers in het algemeen. De techniek is voor het merendeel analoog (er is niets digitaals aan een transistor!).. maar de werking Digitaal.

Maar de toepassing van dit soort bakjes is natuurlijk fantastisch. Je eigen filters ontwerpen.. frequency counters, dividers.. noem maar op.

In een PIV zitten 120 miljoen torretje.
Ga die maar eens allemaal patchen. ;)

Origineel geplaatst door fuse

Als ik daar salaris voor ga vangen: GRAAG !

Origineel geplaatst door fuse
En dan heb je dus 120 miljoen torretjes... En wat ga je dan doen..... Een 303 vsti draaien.. ?

Deze devices zijn bruut!
7001.jpg

Re: Analoge Computer of Modular ?

Origineel geplaatst door CraZ
Kijk hier eens..
http://www.comdyna.com/music.htm
Een 'analoge computer' .. met trekjes van een modulaire synth. Machtig spul!

Dit Amerikaanse bedrijf maakt een heleboel van dit soort apparaatjes ten behoeve van het onderwijs. Nogal prijzige jongens... En eigenlijk voor het onderwijs niet erg bruikbaar. Heeft eigenlijk weinig met muziek te maken.

Wout

Echt vaag spul allemaal.. Je kan er volgens mij wel weirde trukjes mee uithalen.
Zeker omdat je alles zelf kan routen dmv kabeltjes. Je bent niet echt gebonden
aan een specifieke routing die vastgesteld is door een synth- of effectbouwer.

En...

Analoog :D:D

Ik heb nog zo'n ding met houten zijkantjes van DIGITAL (nu deel van compaq). Op de achterkant staat echt "computer". :D

Origineel geplaatst door dekzster
Ik heb nog zo'n ding met houten zijkantjes van DIGITAL (nu deel van compaq). Op de achterkant staat echt "computer". :D
Dat meen je niet..... Ik als VMS / dec liefhebber....... Mocht je hem weg willen gooien, gooi hem dan richting Strijp.

Will ship to United States, Canada

En er staat een paar keer heel stellig dat dit zo is, dus je moet al iets regelen... Misschien dat het wat helpt tegen de jeuk :D

Origineel geplaatst door n0_key
En er staat een paar keer heel stellig dat dit zo is, dus je moet al iets regelen... Misschien dat het wat helpt tegen de jeuk :D
Als een vrouw 'nee' tegen je zegt, hoe jij dan meteen op?

Of te wel.... Als je genoeg betaald lukt het wel en anders moet je een tussenadres zien te regelen. :)

Back