Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inbreuk is inbreuk. "Een beetje zwanger" bestaat ook nietEen sample halen uit een stukje demo op een synth op youtube lijkt me nu niet meteen een gigantische inbreuk op copyright.

Tevens heb je geen voorbehoud gemaakt voor eventuele auteursrechten in de videopost.
Er is geen auteursrecht op "improvisaties"
Ik hoop dat je tot een voor jou sluitende oplossing kunt komenNee.

Gewoon credit geven. En laat hyperdub/burial gewoon je kanaal hypen als zijnde waar die sample vandaan komt.
Zou erg tof zijn. Win win
En nok eens Jochem met je gestook over geld en plaat uit de handel nemen.
Toen je nog positief en realistisch was in dit draadje was je beter bezig.
inmiddels in gesprek met HyperDub Records. Zij hadden mij hashtag op Twitter opgevangen.
Het clearen van samples voelt bij mij altijd een beetje als graffiti spuiten voor een winkel of de gemeente. Het klopt niet helemaal met het romantische beeld, maar het zal er allemaal wel bij horen. En qua gevolgen, zoals ik al zei, ben zelf ook gesampled door meerdere mensen, tot volle tevredenheid bij de één, maar niet altijd even denderend. Dus been there done that. Of bedoelde je dat niet?

Net weer even door mijn kast gegaan maar kan van de kleine labels vrijwel niets vinden met bronvermelding op label of hoes. Nul komma nul. Jij ooit bronnen vermeld? Danny? Iemand gemailt of een fax gestuurd?