Nightmarket - Burial >> sample gestolen of niet?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
told u, komt goed! ben wel benieuwd wat hier uitkomt

Klopt. Het is niet de meest sjieke manier. De Tweet is al weer weggehaald. Vandaag het e.e.a. ondertekent en terug gestuurd. Krijg ook wat vinyls thuis gezonden. Dus einde dispuut. Zal er verder niets meer over zeggen.

Bedankt voor het meedenken, meeluisteren en de fijne complimenten.

Had voor mij meer een alarmfunctie. Want het label heeft het inderdaad via Twitter opgepakt.

Tja, emails lezen ze zogenaamd niet meer tegenwoordig. Alles moet maar via Social Media/Whapsapp...

Tja, emails lezen ze zogenaamd niet meer tegenwoordig. Alles moet maar via Social Media/Whapsapp...

Ik vind dat echt waardeloos. Als je niet op FB of snapshit of whatever zit dan hoor je er niet bij.

ik heb het altijd wel geweten, van dat gesample komt alleen maar gedonder.

wat een heisa over zo'n riedeltje.

Keek n tijdje terug n uitzending van de rijdende rechter. Daar was iemand die een foto had gebruikt zonder toestemming op n website en kon flink dokken.
https://rijdenderechter.kro-ncrv.nl/uitzendingen/wat-een-bevalling

edit: Het ging om deze foto. Waarschijnlijk is het zoeken naar foto's n stukje makkelijker op het www dat scheelt sowieso tov audio. :)
17077486_1347268198663388_2477367493161648128_n.jpg

Alleen verdient René helemaal niks met die avatar, terwijl burial toch paar duizend plaatjes ofzo heeft verkocht.

Ik hoop dat je je vermelding krijgt René, da's toch wel het minste (en misschien wat meer views op je demo filmpje(s) ;) )

Wat een slechte remix zeg, sorry hoor maar ik snap hier echt niks van.
Van die synth en demonstratie kan ik me wel voorstellen
Maar als je daar je inspiratie vandaan moet halen bleh

Klopt. Het is niet de meest sjieke manier. De Tweet is al weer weggehaald. Vandaag het e.e.a. ondertekent en terug gestuurd. Krijg ook wat vinyls thuis gezonden. Dus einde dispuut. Zal er verder niets meer over zeggen.

Bedankt voor het meedenken, meeluisteren en de fijne complimenten.

Dus hoe is het afgelopen dan? Of heb je geheimhouding ondertekend?

Alleen verdient René helemaal niks met die avatar, terwijl burial toch paar duizend plaatjes ofzo heeft verkocht.

Ik hoop dat je je vermelding krijgt René, da's toch wel het minste (en misschien wat meer views op je demo filmpje(s) ;) )

Als je een man van principes bent snap ik dat niet....en wat Rene verdient weet ik niet en wat Burial verdient ook niet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back