[Track]Vocoder Fun :o)

Haha te gek, ik liep net door de supermarkt: DjHarry is de DJeeee....... Harryyy harryyyyy haryyyy.... te neuriën :okdan:

Te gek hoor, bedankt voor een leuk nr!

-Pascal

:dubbel: :dubbel: :dubbel:

phoe harry is echt da man! ;) 'k zweer het je als dit gewoon in die ellendig top40 zou komen. met een leuke clip erbij wordt het een topper echt. als ik mocht stemmen voor een plek zou ik 1.000x op No1 drukken. ;) machtig echt. dit had ik net ff nodig na vandaag :P

thnx,

Fatar

ps: deze bewaar ik ;)

Ik vind het wel grappig hoe je muzikaal de "leegtes" opvult met een fill in als je ff stopt met zingen8)

Hehehe lekker trackie!

Vind je het erg als ik hem op CD brandt voor in de auto?

-Robin-

Origineel geplaatst door C738
Hehehe lekker trackie!

Vind je het erg als ik hem op CD brandt voor in de auto?

-Robin-

Neej hoor, branden, maar :)

Dit nummer is ontstaan uit een grap zoals je je wellicht welt kunt voorstellen:) Een vriend van mij die draaid onder de naam DJ Herrie, dus toen vroeg hij of ik niet een nummer met een DJ Herrie sample kon maken wat hij dan kon draaien. Maar ik vond DJ Harry cooler, tehe.

Kwam er trouwens net via google achter dat er echt een DJ Harry bestaat, erg.

Misschien dat ik na deze positieve reacties toch maar de tijd neem om het per part op te nemen en fatsoendelijk af te mixen, thnx!

we zaten hier te brainstormen, waarom geen POLYFONE RINGTONE van dit nummer?

:D

Lache toch? Ik zou dit nummer best in de hitparade willen zien hoor!!

Arv

Origineel geplaatst door Social Narcotic
In 1 woord: toppertje8o) Wordt het toch nog een leuke carnaval:duivels:

Carnaval!!?? AAARGH! Ga je mond spoelen, daar wil ik echt niet mee geassocieerd worden!:o:::)(En DJ Harry ook niet, heb het hem net nog ff gevraagd);)

Origineel geplaatst door Arv
we zaten hier te brainstormen, waarom geen POLYFONE RINGTONE van dit nummer?

:D

Lache toch? Ik zou dit nummer best in de hitparade willen zien hoor!!

Arv

Hoe zit dat precies met die ringtones? Kun je die zelf op je telefoon programmeren? Kunt daar best gave dingen meedoen, lijkt me!

Harryyyyyyyyyyyyyyyyy, Harryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, lalalalaaaaaa lekker nummer opzich
en inderdaad ook wel met een flinke smile naar zitten luisteren..

Het is een leuke opzet en goed te gebruiken om jezelf te indentificeren aan
je publiek :)

Leuk gedaan

Lter

:confused: :D

Vet! Goed nr, en de humor waardeer ik!

Maar serieus, er zitten wat geniale stukken in; misschien een remix maken zonder text, maar dan wél met die intro stemgeluiden, die vind ik briljant. Op het einde is die lead synth ook erg vet. :dj:

superb!!!!!!

superb!!!!!!

:gaap: gheheheh vet nummer, dj harryyyy in tha house....... uitbrengen die hap, is wel eens anders dan al die britney spears zooi enzo......

kick it

To be able under all circumstances to practice five things constitutes perfect virtue; these five things are gravity, generosity of soul, sincerity, earnestness and ACID !!!!!!!!

hehehe

hehehe

dj_harry.gif

Gewéldig!! In 't begin moest ik er ff aan .. eh.. wennen, zeg maar..
Maar naarmate het nummer vorderde vond ik 'm steeds gaver!!

Zéker uitbrengen!!

Enne, túúúrlijk bestaat DJ Harry echt: élke naam is al gebruikt met DJ ervoor.......... lekker orgineel..

Echt een geinig nummer!

Mooie strings en dat zingende aphex-geluidje is echt ok!

Dat einde van die vocoder...hoe heb je dat gedaan eigenlijk? klinkt er tof

ja, echt kicke!
echt humor, maar dan gecombineerd met wat eenvoudige geluiden
MAAR WEL HELE MOOIE!
zeker de effecten op de drums zijn erg fraai:okdan:

Back