Nieuwe Plaid Plaat!

slash

~YOROSHIKU~
voor de fans!

Plaid - Spokes is officieel uit. ook officieel is dat hij de pan uit heerst.

downloa- ik bedoel koop hem nu! :D www.warprecords.co.uk

Kvin hem niet zo hoor.

Origineel geplaatst door fuse
Kvin hem niet zo hoor.

u crayzee?! ze hebben sinds not for threes niet zo'n electro plaatje gemaakt. :D

wat nou hiphop, in je smoel met die synthdrums!

ik vinnem ook super.
ik begrijp niet good waarom veel mensen hem niet goed vinden.
maarja over smaak valt niet te twisten

heb hem ook gehoord.

cool. Mooi. beetje overgeproduceerd , maarl zorg aan besteed, maar soms te weinig aarde in de muziek, ah ja daar zijn de ritmes voor

Maar OK! WARP roeleert.

Laatst gewijzigd:
Ik heb um al twee weken in huis, en ik vind Spokes super. :okdan:

Dat overgeproduceerde hoor ik er niet zo in terug. Wel had ik zoiets van: typisch Plaid / Black Dog... Het is een kwestie van smaak of je dat leuk vind....

Als ik de ritmes beluister hoor ik echt zo van ja dat willen ze op de voorgrond hebben en heel dik en breed maken, dat hoor je ook heel duidelijk, dus' echter' maken dan het in werkelijkheid is'. Maar 't is wel leuk hoor, een heel aparte sfeer weten ze op te roepen, maar soms weet ik niet waar ik naar luister.

Maar geen enkele groep houdt mij voor de gek, hoe gevestigd ook.

NR.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Als ik de ritmes beluister hoor ik echt zo van ja dat willen ze op de voorgrond hebben en heel dik en breed maken, dat hoor je ook heel duidelijk, dus' echter' maken dan het in werkelijkheid is'. Maar 't is wel leuk hoor, een heel aparte sfeer weten ze op te roepen, maar soms weet ik niet waar ik naar luister.
NR.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is dus typisch Plaid. Dat is hun geluid, zo klinken veel van hun nummers, maar dat noem ik niet overgeproduceerd. Dat is weer een heel andere discussie, geloof ik. ;)

aha sorry hoor ik ben een n00b op dit gebied, ik luister alles onbevooroordeeld van uit een boers Hollandsch perspectief. Maar vond het wel mooi hoor Plaid!:okdan: :dubbel: Ik krijg echt gevoelens van oneindigheid als ik ernaar luister, ook de kaft spreekt boekdeeltjes.

Kijk ik geef wel veel kritiek maar ik probeer altijd de oprechtheid te testen, als ik merk dat het niet oprecht is of gemaakt als effectbejag dan houdt het voor mij op.

leuk maar niet de leukste

leuk maar niet de leukste

de nieuwe plaid , toch nog net niet zo sterk als "not for trees" van een paar jaar terug ,
nu ff wachten op die dvd die er aan zou komen ...iemand de autechre dvd al gezien ?

:D :D :D :D

ik word echt oud, ik wist niet eens dat ze een nieuwe uit hadden. ik ga 'm gelijk halen!

not for threes is een heel goed album, rest proof clockwork vind ik eigenlijk nog beter. double figure weer wat minder. en trainer vind ik eigenlijk gewoon kut, alsook parts in the post.

om ook maar even gelijk een misverstand uit de wereld te helpen: de naam van de band wordt uitgesproken als "pled" en niet als "pleed" zoals ik teveel mensen tot mijn ergernis hoor zeggen.

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik word echt oud, ik wist niet eens dat ze een nieuwe uit hadden. ik ga 'm gelijk halen!

not for threes is een heel goed album, rest proof clockwork vind ik eigenlijk nog beter. double figure weer wat minder. en trainer vind ik eigenlijk gewoon kut, alsook parts in the post.

om ook maar even gelijk een misverstand uit de wereld te helpen: de naam van de band wordt uitgesproken als "pled" en niet als "pleed" zoals ik teveel mensen tot mijn ergernis hoor zeggen.

Ik weet dat als je pleet zegt dat dat verkeerd uitgesproken is, maar ik blijf het toch zeggen want in de winkel begrijpen ze er echt geen ene HOL van als je aankomt met: "heb je de nieuwe van PLET?" Dan kijken ze je aan alsof je debiel bent!

Ik ben toch wel een Plaid fan, maar deze laatste CD vind ik toch een beetje tja.. steriel..

Willen ze met deze cd back to the roots? Hmm nou op deze manier gaan ze alleen maar verder van hun roots af. Het blijft smaak, maar het oude werk van hun en nog ten tijde van Black Dog, dat was effe andere koek!!

Arv

Back