GSM voor DJs

ct5398_abusa0p2_l.jpg

Vaag wat zullen ze hier nu weer mee willen?

;{ Nee toch, waar gaat dat heen met de wereld. Al die mensen met van die blije telefoons met 32.000.000 kleuren, 1024 stemmige ringtones en ingebouwde 8000 GB Flashcards ;{

Waarom maken al die fabrikanten niet gewoon telefoons die alleen maar trilalarm hebben.

Origineel geplaatst door bambamstudio
En binnenkort gaat id&t ook de gsm markt op.
Tja, gsm is big nu.

jup, daardoor zakken de prijzen flink! Al denk ik dat deze variant aardig wat duiten zal gaan kosten!

Herkennen jullie zo'n moment dat er iemand met al zijn of haar beltonen zit te spelen door die af te luisteren?!

Met BeDJ(tm) ben je nu eindelijk een ECHTE DJ met je telefoon:duivels:

Straks kan je met 1 druk op de knop video-opnames maken, dj-en en je beltonen in shuffle mode afspelen, maar bellen ho maar.....

Als ik muziek wil luisteren neem ik m'n minidisk speler wel mee, ik heb al een fototoestel en muziek maken wil ik niet eens op mijn telefoon. GSM is om te bellen en eventueel te sms-sen, als we het daar nou bij laten.... :bekdicht:

Vroeger was een telefoon nog om mee te bellen. Nu is het belangerijker hoe ie eruitziet en wat ie naast bellen nog meer kan.

Perfect ingespeeld op de 'wensen' van de jeugd.. (lees: we duwen gezellig nieuwe troep waar je geen fuck aan hebt door de strotjes van de kids)

ARv

om eerlijk te zijn denk ik dat het eigenlijk nog weer een tikkeltje anders zit. ik denk dat de mobiele tel zooi gewoon flink op zijn gat ligt. nog niet erg genoeg natuurlijk maar wel voldoende dat er massa's ideeen moeten komen om de boel levend te houden. dit is er een voorbeeld van en dat I-mode geval ook. de meeste kids en volwassen hebben allemaal al lang zo'n ding door de strot geduwd gekregen, zoniet liggen ze wel vast aan een twee/drie jarig contract voor een tellie. dus moeten er weer fantastische dingen bedacht worden. ik denk persoonlijk dat dit nog een paar jaar zo doorgaat en dan is het gebeurd. waar ik woon is de complete Ericson fabriek al op zijn kont. schiet allemaal niet op hier met produktie. enige waar ik me denk de komende paar jaar aan ga ergeren is mensen die overal foto's met zo'n ding maken, djén met kut geluidjes en beltones zitten te checken overal. phoe, daar word ik echt gestoord van.. of de hele tijd zo'n kut spel deuntje horen. ik denk dat het zo gaat

blieb bliep..*flits* *flits* hihihihihi...krt krt krt krt, prrrr prrr prrr *flits* *flits* gwehehehelol...bliep bliep....pffffffffffffffff

shit man wat doen ze nou weer, :confused: kan niet erger straks is er een telefoon met een kleine versie van cubase erop ofzo :confused: ik heb een paar jaar oude telefoon maar koop geen nieuwe hij doet het nog goed en ik gebruik hem soms en dan alleen om te bellen en sms-en, en ik heb er maar 2 ringtones opgezet en vind het goed zo,
een nieuwe telefoon kost al snel even duur als een 2de hands synth (lees: tot en met 500 euro) , hmm moeilijk keuze 8o)

Origineel geplaatst door enyo-dog
shit man wat doen ze nou weer, :confused: kan niet erger straks is er een telefoon met een kleine versie van cubase erop ofzo :confused: ik heb een paar jaar oude telefoon maar koop geen nieuwe hij doet het nog goed en ik gebruik hem soms en dan alleen om te bellen en sms-en, en ik heb er maar 2 ringtones opgezet en vind het goed zo,
een nieuwe telefoon kost al snel even duur als een 2de hands synth (lees: tot en met 500 euro) , hmm moeilijk keuze 8o)

ja idd daar heb je zeker gelijk in. Dito hier. polyfone ringtones etc. allemaal onzin. klinkt nog ruk ook... tenzij je nintendosound liefhebber bent...

Back