PH - Induction of Theta Waves

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Deze track had ik een half jaar terug al gemaakt. Het is een beetje buiten mijn normale style, maar hij blijft maar in m'n hoofd zitten. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :). Opbouwende kritiek is altijd welkom!

https://soundcloud.com/protohuman/ph-induction-of-theta-waves

die houterige clap doorheen heel het nummer, stoorde me wel een beetje.. Dat kon minder. Verder vond ik het een heel erg mooie track.. Mooie melodieën. Well done ! ;)

Bedankt voor de reacties zover!
Gloomer: die clap, daar zit ik ook wel een beetje mee. Eigenlijk vind ik 'm wel mooi, maar het is nu te overheersend. Daar moet wat meer variatie in, en wat vaker er uit of zo. En misschien wat met de reverb spelen (het is vooral reverb van de clap dat je hoort).

Die fluit geeft het wel een lekker Egyptisch tintje en die was ook wel broodnodig na die lange opbouw! Daarna vind ik het best een goede melodie. Uiteindelijk kan het nummer de saaiheid niet echt ontsnappen mijns inziens!

Vergeleken bij wat ik normaal gesproken maak, is dit een behoorlijk pittige opbouw :D. Daar was ik zelf wel tevreden over eigenlijk. Toch bedankt voor het luisteren en je feedback!

Ik vind hem echt heel erg lekker. Die "clap" mag van mij juist het hele nummer erin zitten. Die geeft de track iets mechanisch waar ik heel blij van word. En met die drums erbij vind ik het helemaal geweldig. Die drums zouden ook heel goed live gespeeld kunnen worden. Ik probeer me nu te herinneren wie dat ook deed, een heel mechanisch nummer begeleiden op live drums (maar het lukt me niet). Het totaal vind ik echt heel erg sterk.

Voor de solo zou ik zelf waarschijnlijk een ander geluid hebben gekozen. Nu resoneert het mij iets teveel. Misschien iets in een wat hoger frequentiegebied kiezen?

Totale plaatje zeer goed geslaagd. Complimenten! :okdan:

Sorry voor de late reactie, een tijdje niet online geweest. Dr, hartelijk dank voor de complimenten! Grappig om de uiteenlopende meningen over de clap te lezen :D. Het zou zeker tof zijn om deze track eens met een goede drummer uit te voeren, het is nu behelpen met BFD, al ben ik best tevreden over het resultaat.

GentleG, ook hartelijk dank!

Back