hmmm,het eerste wat me opvalt is dat de pitch van de kick niet overeen komt met de bass,wat een beetje offtune gebeuren geeft,ook zijn sommige geluiden veel te hard in verhouding zoals de snare(compressie???)
verder een lekker wazig gebeuren met een beetje clubby invloeden
vind dat er wel wat meer variatie in mag kwa melodie (de drums varieren meer dan voldoende)
en wat zeker anders moet is de mix,en dan vooral de volumes van de individuele instrumenten....
verder klinkt ie lekker!!!!
De volumes van de ritmes verschillen constant, omdat er een effect overgaat, soort van gate of zo, open dicht, vrij langzaam. Daarom hoor je ook de snare drum steeds verdwijnen en weer terugkomen.
Achteraf klinkt dit niet zo ok op alle geluiden. Wat betreftbassdrum tune tov de overige geluiden heb ik me nog nooit druk overgemaakt, dat hoor ik ook niet.
Misschien dat ik er ergens nog een stukkie tussenuit zal knippen om het iets interessanter te houden.
Het eerste stuk is misschien net iets te langdraadig om gewoon thuis te luisteren.
Nu ik em weer luister merk ik ook dat ik wat kleine dingetjes vergeten ben.
Bas en akkoord juno-60
Op de ander juno hoor je steeds 1 geluidje welke door de 707 rimshot wordt getriggerd.
De string die je later hoort (of noem je dat anders) is een Matrix1000.
Het overige loopie is een 101.
Lees ik dat nou goed 55 kps ... tering en ik zat vandaag te pielen met 256 kps ogg vorbis
Ik vind dit nr. wel erg goed hoor. Ben ik de enige die hoort dat dit heel subtiel in elkaar is gezet?
Ik vind de geluiden wel nogal 'standaard' .
Maar in beperking toont zich de meester.
Benieuwd naar de wav versie., of de live versie natuurlijk daar kan niets aan tippen.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg Lees ik dat nou goed 55 kps ... tering en ik zat vandaag te pielen met 256 kps ogg vorbis
Ik vind dit nr. wel erg goed hoor. Ben ik de enige die hoort dat dit heel subtiel in elkaar is gezet?
Ik vind de geluiden wel nogal 'standaard' .
Maar in beperking toont zich de meester.
Benieuwd naar de wav versie., of de live versie natuurlijk daar kan niets aan tippen.
Dank u!. Ik vindt em eerlijk gezegd als 56Kbs mp3 prima klinken.
Ja, wat betreft standaard geluiden, ik ben niet echt beperkt, heb zat keuzes, maar vondt dit wel ok.
En dit is de live versie, dus weet niet wat je daamee bedoelt. Of bedoel je soms als ik optreed?
Nauw als ie erdan bij zit dan zal het subtiele wel verloren gaan.
kwa productie vind ik hem alleen nog niet helemaal geweldig.
Door die gate worden sommige geluiden steeds weer harder en zachter
en klopt het voor mijn gevoel soms niet helemaal.
De lead geluidjes zijn goed, alleen mag er van mij nog wel
een extra kick en hihats (16es) bijkomen om de track wat meer vaart
te geven. Het is tenslotte een track voor de dansvloer toch?
Origineel geplaatst door trigg wel een grappig trackie dees..
kwa productie vind ik hem alleen nog niet helemaal geweldig.
Door die gate worden sommige geluiden steeds weer harder en zachter
en klopt het voor mijn gevoel soms niet helemaal.
Ja, eigelijk alleen bij de 808 snaredrum. Das soms een beetje vaag.
Voor de rest was het geloof ik wel ok.
De lead geluidjes zijn goed, alleen mag er van mij nog wel
een extra kick en hihats (16es) bijkomen om de track wat meer vaart
te geven. Het is tenslotte een track voor de dansvloer toch?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.