Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik had toen wel de “luxe” uitvoering in de rode box, inclusief een boekje met afbeeldingen in het formaat van de platenhoes, en het leesboek van H.G. Wells zelf (in de Nederlandse vertaling). Kon ik via mijn zus aan komen, die toen een tijdje bij CBS werkte.Mijn allereerste (en voor lange tijd enige) plaat….die heb ik wat afgedraaid zeg, op mijn Lenco mono pickupjeIk had toen wel de “luxe” uitvoering in de rode box, inclusief een boekje met afbeeldingen in het formaat van de platenhoes, en het leesboek van H.G. Wells zelf (in de Nederlandse vertaling). Kon ik via mijn zus aan komen, die toen een tijdje bij CBS werkte.
Van een synthesizer had ik destijds waarschijnlijk nog nooit gehoord, maar aan de andere kant vraag ik mij af of de luisterervaringen van nu nog net zo “intens” zijn als toen - ondanks de veel betere apparatuur waar ik nu over beschik. Het maakte gewoon allemaal veel indruk op me, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nog een kind was.
De rode luxebox versie heb ik nog niet gezien.