Arv
Robot
LOL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mag ik nog wel met je mee, Fuse???
Origineel geplaatst door olafmol
maargoed....ze hebben hier wel ff top-producent ben liebrand mee gekregen, daar kunnen de neptunes nog wat van leren![]()
leuk dat jullie 't allemaal zo afkraken, maar besef je wel dat 't een opleiding is tot iets waar je nu zelf mee bezig bent, namelijk produceren/DJ? Waarom zouden daar alleen maar commerciele nichten vanaf komen die proberen puisterige pubers te lokken?Origineel geplaatst door De Voorman
Mag ik nog wel met je mee, Fuse???
![]()
ik beloof dat ik mijn mond houdt...(maar mijn pen houdt ik niet stil en als ik iets weet schuif ik het door...)
Over het onderwijs en de opendag
hebben ze daar een interuptie microfoon???
krijg je daar les met een koptelefoon op???
zeggen ze wel dat meer dan twee uur muziek de mens moe maakt???de oren althans??
is er ook een publieke tribune??? ik zou graag dj jean fans willen mailen dat hun held samen met tiesto een gast college geven die openbaar is...wellicht handig om de NS in te lichten dat het station strax helemaal vol loopt met lekkere wijven en puisterige pubers...
wellicht kan clearasil en durex het gast college dan sponsoren want daar hadden we het nog niet over gehad...
http://www.clearasil.nl/content/keuzevak/keuzevak.html
http://www.durexdance.com/
nooit gezegd dat 't geen humor wasOrigineel geplaatst door De Voorman
Humor nivelleert en relativeert weleens van gehoord???

Origineel geplaatst door De Voorman
Humor nivelleert en relativeert weleens van gehoord???
asl ik morgen 18 werd zou ik mij onmiddelijk inschrijven maar helaas wordt ik 28 en mijn studie rechten is bijna af...misschien wordt ik ook wle gevraagd voor een gastcollege..hihihi
btw ik probeer helemaal geen dj/ producer te worden... het interessert me geen hol wat voor label; aan mij wordt gehangen dat zou mij enorm in mijn creativiteit aantasten...
ik wnes ze ontzettend veel stekte maar net als met het koningshuis...ik ben gek op beatrix ik haat de republiek om dat daar in die cmpagnes meer geld en onzin wordt verkondigd dan dat je aan vier jaar aan het duo bea alex kwijt bent...
derhalve kijk ik graag naar kopspijkers ... en naar sanne wallis de vries solo...
voulez vous wat ik bedoel...beetje humor hier en daar de belachelijkhied druipt er vanaf van wat ik en sommigen schrijven...moet je dan bij iedere post neerzette>> dit is een poging tot relativerinbg door middel van humor trackt ik te bereiken dat...
neeeuuu dacht het niet...ik moet zeggen dat ik echt ontzettend heb gelachen om de posts van arv en van fuse en ook van errol en van c code...allemaal zinloos maar ontzettende leuk...sf is tenslotte ook een beetje vermaak en met die ene gecreerde glimlach deel ik graag een complimetntje uit...

en als je een DJ bent, in hart en ziel, dan sta je op je 14e tegenwoordig al je ding te doen, of het nou in het buurthuis is of op je slaapkamertje of in een megaclub...daar heb je geen opleiding meer voor nodig....voor het produceer-gedeelte echter kan ik me zo'n opleiding prima voorstellen, en ik kan me ook voorstellen dat je als producent baat hebt bij wat DJ-technieken (om hier boven al beschreven redenen), maar je gaat een Informatica opleiding waar ook nog es gym wordt gegeven omdat dat wel handig is tegen RSI ook niet een "Gym/Informatica" opleiding noemen??Origineel geplaatst door olafmol
DJ'en an sich stelt nix voor, en ik kan het wetenen als je een DJ bent, in hart en ziel, dan sta je op je 14e tegenwoordig al je ding te doen, of het nou in het buurthuis is of op je slaapkamertje of in een megaclub...daar heb je geen opleiding meer voor nodig....voor het produceer-gedeelte echter kan ik me zo'n opleiding prima voorstellen, en ik kan me ook voorstellen dat je als producent baat hebt bij wat DJ-technieken (om hier boven al beschreven redenen), maar je gaat een Informatica opleiding waar ook nog es gym wordt gegeven omdat dat wel handig is tegen RSI ook niet een "Gym/Informatica" opleiding noemen??
Origineel geplaatst door LeonMols
Een interview met Ben Liebrand over die opleiding was gisteren op TV Gelderland en vanmiddag op NLNet.
Kun je nog eens nakijken op deze site Even doorspoelen naar 18:30 of ergens daaromtrent.
(Als Ben Liebrand iets doet is TV Gelderland weer snel met haar camera's in Weurt)![]()
... en scratchen met pioneer CD-spelers! yay!Origineel geplaatst door olafmol
wow! je leert jaren 80 bands remixen! op z'n ben liebrands (gooi er een drumcomputer onder... en scratchen met pioneer CD-spelers! yay!
hehehe..naja.....ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken...geloof niet dat het een opleiding is met veel kans op succes op de arbeidsmarkt..maar dat geldt ook voor veel kunstacademie richting en AES enzo.....

Origineel geplaatst door Errol
Kom op Olaf, als ze afgestudeert zijn zitten we in de revival van de 80's.
Lekker weer op de coke en je haar zwart verven. Oh ja en naar new wave luisteren.![]()
LOL die 80s revival is dan alweer voorbij joh.....zitten we denk ik net in de 90s revival....maargoed..hot water blijft natuurlijk een vet nummer...dat wazige apparaat van Ben zegt me echter nix
LOL die 80s revival is dan alweer voorbij joh.....zitten we denk ik net in de 90s revival....maargoed..hot water blijft natuurlijk een vet nummer...dat wazige apparaat van Ben zegt me echter nix
Origineel geplaatst door fuse
Zullen we met z'n alleen naar een open dag hiervan gaan?
En dan daar deze discussie nog eens dunnetjes overdoen.![]()