Bloedstollend slechte muziek die verboden zou moeten worden

Het begint dan ook wel echt een ouwelullenforum te worden hier hoor…
😂🤣

Klopt wel een beetje.. (zeg ik als ouwe l*l)

ja lekker open-minded zijn we hier.
Als je zoveel muziek niet kan waarderen is muziek wellicht niets voor je.
And who cares, pop voor 8 jarige. ik had vroeger ook een bandje van mc hammer en do the bartman.

Maar als ik naar de hel ga dan draaien ze daar back to back: i will survive en
hier een scene van een bergklimmer die gek begint worden en boney m hoort

Ach, je mag toch wel voorkeuren hebben of vind jij kritiekloos alles oke dan?
Maar als ik naar de hel ga dan draaien ze daar back to back:
Nee, daar wordt John Coltrane gedraaid volgens Jehova getuigen, maar Gino Vanelli verblijft liever in de hel als dat zo zou zijn;

18 pagina's en nog niemand heeft het hele Trance genre genoemd.

Dit topic is nu juist om ieders eigen mening te geven over 'Bloedstollend slechte' muziek... Dus dat betekent inderdaad dat men een selectie maakt...

Ach, je mag toch wel voorkeuren hebben of vind jij kritiekloos alles oke dan?

Nee, daar wordt John Coltrane gedraaid volgens Jehova getuigen, maar Gino Vanelli verblijft liever in de hel als dat zo zou zijn;

Ah ok gelukkig. Hoeren, vuur en coltrane in de hel klinkt mij als muziek in de oren.

Ja ik vind dat hier weining super slechte muziek is gepost.
Het is vaak niet mijn type muziek maar idd ik vind aan het meeste wel wat.
Ook kinder muziek is tof. kwestie van openminded zijn en inlevings vermogen.

Zie verder het punt niet om kritiek te hebben.
Maar wat jullie doen is op een bepaalde manier ook wel goed voor de makers.
Quote "als je niemand irriteerd met je werk heb je het niet goed gegaan"

Dus das dan wel weer aardig van jullie :D

Onverschilligheid is niet bepaald kenmerkend voor de liefhebber, niewaar... Hoe meer je met muziek bezig bent, hoe meer muziek je tegenkomt, dus hoe meer muziek je tegenkomt die je niet kan waarderen. ALs je werkelijk alleen maar van jazz in priemgetal signatures of Drenthse mumblerap houdt, ruikt het inderdaad wel meer naar elitair gedoe dan liefhebberij.

Ik heb mijn platenkast gewoon op alfabet staan, dan maak je leuke vriendjes. Jackson, Jarre, Jethro Tull, Elton John. :)

Zelfde hier.. van jaren 60 (Phil Spector, Ronettes), oude soul (The Temprees, Delfonics) tot aan boom-bap hiphop, techno, drum&bass, roots reggae.. Muziek uit alle delen van de wereld.... En ja, ook Andre Hazes (Zeg maar niets meer, een vriend) vind ik lekkere muziek..

Live muziek vind ik ook te gek, en dan zelfs de stijlen waar ik niet 1-2-3 fan van ben.. gewoon om de skills van de muzikant en band om een instrument te bespelen..

Dus ik ben gewoon muziekliefhebber van goede muziek.. maar ik weet ook goed wat ik niks vind..

Ik kan dit oprecht waarderen.
Net zoals dit soort muziek:

Zeker tof nummer... Die tekst is ook gewoon goed.. grappig en loopt goed qua ritme en rijm..

Bijna alle muziek van nu. ;)

Net alsof er alleen nog maar rap en zangeressen zijn. Waar is de rock muziek gebleven? En gewoon popmuziek met melodie, tempo en dikke beats, ipv minimalistisch, langzaam, kaal met overdreven gejengel.

Alles van Pink Floyd.

Dit vind ik de meest deprimerende en onaangename muziek ooit. (sorry voor de fans en liefhebbers maar dit is voor mij nu eenmaal zo).

Het Wilhelmus mogen ze van mij wel verbieden. Het Belgische volkslied ook, geen idee hoe die laatste gaat, maar toch maar verbieden, uit voorzorg.

Alles van Pink Floyd.

Dit vind ik de meest deprimerende en onaangename muziek ooit. (sorry voor de fans en liefhebbers maar dit is voor mij nu eenmaal zo).

Voor mij geldt dit voor Radiohead. Vreselijke zeikmuziek.

Pink Floyd - no way, de gitaarsolo uit Comfortably Numb alleen al (Pulse uitvoering) is voor mij een van de absolute hoogtepunten van pop/rock muziek.

Back