Het begint dan ook wel echt een ouwelullenforum te worden hier hoor…
Klopt wel een beetje.. (zeg ik als ouwe l*l)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het begint dan ook wel echt een ouwelullenforum te worden hier hoor…
Ach, je mag toch wel voorkeuren hebben of vind jij kritiekloos alles oke dan?ja lekker open-minded zijn we hier.
Als je zoveel muziek niet kan waarderen is muziek wellicht niets voor je.
Nee, daar wordt John Coltrane gedraaid volgens Jehova getuigen, maar Gino Vanelli verblijft liever in de hel als dat zo zou zijn;Maar als ik naar de hel ga dan draaien ze daar back to back:
Wel een fantastische film trouwens en dat het nog echt gebeurt is ook, een mens kan veel als ie in het nauw zit.hier een scene van een bergklimmer die gek begint worden en boney m hoort
ja lekker open-minded zijn we hier.
Dat was iedereen alweer vergeten. Net zoals Jumpstyle18 pagina's en nog niemand heeft het hele Trance genre genoemd.
.Ach, je mag toch wel voorkeuren hebben of vind jij kritiekloos alles oke dan?
Nee, daar wordt John Coltrane gedraaid volgens Jehova getuigen, maar Gino Vanelli verblijft liever in de hel als dat zo zou zijn;

Onverschilligheid is niet bepaald kenmerkend voor de liefhebber, niewaar... Hoe meer je met muziek bezig bent, hoe meer muziek je tegenkomt, dus hoe meer muziek je tegenkomt die je niet kan waarderen. ALs je werkelijk alleen maar van jazz in priemgetal signatures of Drenthse mumblerap houdt, ruikt het inderdaad wel meer naar elitair gedoe dan liefhebberij.ja lekker open-minded zijn we hier.

Nee, daar wordt John Coltrane gedraaid volgens Jehova getuigen, maar Gino Vanelli verblijft liever in de hel als dat zo zou zijn;

Ik kan dit oprecht waarderen.
Net zoals dit soort muziek:

Alles van Pink Floyd.
Dit vind ik de meest deprimerende en onaangename muziek ooit. (sorry voor de fans en liefhebbers maar dit is voor mij nu eenmaal zo).