edhal
Ouwe rot
Hedenochtend: Suzanne Ciani met een live gig in Vrije Geluiden, NPO1, 10.30 u. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

De stukken van Bill Laurance vond ik zweverige kitsch. Zijn gebruik van digitale apparatuur beperkt zich tot effecten. Helaas nam de piano in de gezamenlijke "improvisatie" ook de leiding waardoor de inbreng van Ciani tot achtergrond-gebliep werd gereduceerd.Ik vond muzikaal gezien de piano leuker, Ciani werd weer ouderwets modular gebliep.
stuk frisser programma geworden met die nieuwe presentatrice.

Voor het eerst in jaren weer eens gekeken, stuk frisser programma geworden met die nieuwe presentatrice. Misschien weer vaker kijken dus.
Ik kijk het al jaren (van toen het nog reizier in muziek heette zelfs, met Han Reiziger)
Je komt in aanraking met muziek van over de hele wereld en verschillende disciplines.
Giovanca doet het ook goed vind ik als presentatrice.

Oh, was dat het... Ik snapte er al niet veel van.Iemand met een custom quarter note guitar.

Muzikaal gezien had hij weinig te melden. Maar waarom het dan in de uitzending zat... het is geen uitvindersrubriek...Klonk verder nergens naar maar idee was wel goed.
De iPad was geen goed idee. De mensen hier dachten dat het geluid uit de iPad kwam.![]()
Gebruikt ze de iPad niet om die twee Eventides H9s mee aan te sturen ofzo?