JohnnyBusca
rocket scientist
Bass? Ben jij het? Hou je ons voor de gek?Origineel geplaatst door Bass
Dank...
Maar zijn het nou Hardware modules of software-modules met een toetsenbord erbij ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bass? Ben jij het? Hou je ons voor de gek?Origineel geplaatst door Bass
Dank...
Maar zijn het nou Hardware modules of software-modules met een toetsenbord erbij ???
Origineel geplaatst door Bass
Dank...
Origineel geplaatst door Bass
Aha,
gewoon een mengsel van een Nordlead3 met Nord Modular...![]()

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Eindelijk de oficiële aankondiging:
http://www.the-music-house.com/index2.html
Het is de enige plek (world-wide) waar die dan te zien, te horen en te betasten is.
Wout
Origineel geplaatst door cangoeroes
maar is er toevallig ook nog sprake van een Micro G2 is de toekomst (zoals de Micro Modular)?
voor de minder bedeelden onder ons...
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Dat is de Engine.
Wout
ja maar kan net zo compact als de Micro Modular en met een paar knoppen erop zodat ie standalone te gebruiken is...
en met bijv. de halve engine erin...
Laten we eerst de uitlevering van de aangekondigde modellen maar afwachten.Origineel geplaatst door cangoeroes
ja maar kan net zo compact als de Micro Modular en met een paar knoppen erop zodat ie standalone te gebruiken is...
en met bijv. de halve engine erin...
Origineel geplaatst door Hover
Ik veronderstel natuurlijk dat de engine, behalve een USB aansluiting voor verbinding met je pc, ook nog wel een MIDI-aansluiting zal hebben.
...met bijv. de halve engine erin...
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
In het echt is ie toch wel heel erg mooi.. slik..

Hij is polyfoon, tenminste dat kan ie zijn, dus koop ik hem niet...Origineel geplaatst door Yawgmoth
Je gaat nu toch geen excuus neerzetten om een G2 te kopen Johhny? De software interface is je toch niet naar het zin? Of kruipt het bloed waar het niet gaan kan?![]()
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hij is polyfoon, tenminste dat kan ie zijn, dus koop ik hem niet...