Contest 2017 deadline: wie haalt 't niet?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik haal 't nooit, heb geen tijd dit jaar om er aan mee te doen Dat komt oa omdat ik had afgesproken met enkele mensen om saen iets te doen en die komen een paar weken later dan gepland. Heel spijtig want is enorm motiverend om te werken aan een verse track.
Wie haalt de deadline ook niet?

Last edited by a moderator:
Sommige mensen moeten ook werken hé ;)

:)

zelfs dan zou het moeten lukken om iig ff 1 track er uit te knallen toch ?
Het is maar hoe hoog je de lat legt.

Je hebt 'n punt, ik leg de lat zo laag, ik post 'n track van oudjaarsnacht 2017 toen ik echt lekker alleen was. Of mag dat niet :D

Het hoeft niet per se een nieuwe track te zijn he, als je hem maar dit jaar hebt gemaakt :)

Mijn track was overigens ook niet "af", ik heb een tussenversie ingestuurd van een project waar ik nu mee bezig ben. Maar aangezien ik deze week óók nog een opdracht voor mijn opleiding af moet maken stuur ik liever iets dat niet af is dan helemaal niks.

Ik zou nu gaan starten voor volgend jaar. heb je tijd zat.

ik heb vroeger zo veel tracks gemaakt dat ik toch eigenlijk ook maar weer eens aan de gang moet.. ik heb nog nooit met een synthforum contest meegedaan.. 10 jaar geleden geloof ik 1 keer maar dat was toen ook al een oudere track uit de jaren 90...

Ik wilde eigenlijk nog iets nieuws maken, maar het jammen op de modular van afgelopen week is niet super kwalitatief hoogstaand nog ;)

Dus waarschijnlijk m'n laatste track insturen dan maar.

Ik haal het ook niet. Terwijl mijn voornemen vorig jaar nog was om iets af te maken dit jaar. Maar het gaat allemaal steeds sneller die jaren. :)
Ik stuur wel wat on afs in in ieder geval.

Ik doe wel mee hoor :okdan: Heb nog wel ergens een trackje van eerder dit jaar. Winnen wordt 'm toch niet :D

Ik wil meedoen, maar heb geen ruimte meer om een stuk te plaatsen op synthforum.:duivels:

onzin topic eigenlijk
haal je het niet, jammer dan
ieder heeft het hele jaar de tijd of je neemt een oude track

Ik wil meedoen, maar heb geen ruimte meer om een stuk te plaatsen op synthforum.:duivels:

Hohoho ... hoevaak heb ik voor en met jou, niet je bijlages opgeschoond ? ;)
En als je het lief vraagt aan het huidige modteam, is er denk ik wel eentje die dit ook voor jou wil doen om ruimte te maken om je mega coole track te plaatsen.

succes :P

Back