Contest 2017 deadline: wie haalt 't niet?

Het hoeft niet per se een nieuwe track te zijn he, als je hem maar dit jaar hebt gemaakt

Al stuur je een track die al 5 jaar oud is, als nog niemand 'm gehoord heeft dan is het goed.

dan plaats ik toch mijn kerst nummer maar weer ondanks dat ie verder toch niet geldig is en niet mee mag doen..

Deze zou van mij meteen een stem krijgen!

Is een sinus van 3 minuten ook een track ?

Vertel je gewoon dat je de laatste tijd erg geïnspireerd raakt door drone music. :D

cool, oudejaarsnacht is dus nét goed :halleluja

Waneer is oudejaarsnacht precies ? :D

Ik zit er al een kwartier over na te denken en het loopt helemaal vast in mijn hersenpan.

Laatst gewijzigd:
Betwijfel ook of het haalbaar is. Mijn eerste poging heb ik weg moeten gooien, ivm corrupt Cubase bestand. Moet dus opnieuw beginnen...

Al stuur je een track die al 5 jaar oud is, als nog niemand 'm gehoord heeft dan is het goed.

Dat wil ik toch graag lichtelijk nuanceren :). We zien graag dat je een track instuurt die je in 2017 hebt gemaakt. En natuurlijk kunnen we dit niet controleren. Maar het gaat wel om de beste track van het afgelopen jaar.

En voor de leden die de deadline niet gaan halen, zoals Von Naphoven aangaf, je kunt je beste track van 2017 insturen. Die hoeft dus niet perse in december gemaakt te zijn :).

Geachte dr. van Lansberg,

Kunt U wat bijlagen van mij weggooien zodat ik weer plaats heb om mijn stuk toch te kunnen plaatsen, want wil toch wel gewoon meedoen dit jaar.

Phochos:halleluja

Geachte dr. van Lansberg,

Kunt U wat bijlagen van mij weggooien zodat ik weer plaats heb om mijn stuk toch te kunnen plaatsen, want wil toch wel gewoon meedoen dit jaar.

Phochos:halleluja

Jazeker. Zoals vorige week per PB aangegeven, kun je zelf PB's met attachments weggooien. Ik had begrepen dat daar je voorkeur naar uitgaat. Wil je attachments uit berichten op het forum laten verwijderen, stuur me dan even een PB met daarin de posts waarvan de bijlages weg kunnen. :okdan:

Ik doe niet mee , al maakt dat geen verschil.prettige feestdagen allemaal. O’man

Maar even ernstig. Vorig jaar 110 inzendingen. Nu 'nog maar' of al 41, een fractie voor de sluiting van de moeder aller talent contests...?

Dat is iets wat mij ook opviel. Misschien leeft de contest dit jaar wat minder doordat inzendingen niet zichtbaar zijn. Het zou ook kunnen dat er nu geen reden is om de track eerder in te zenden dan zaterdag. Het heeft immers geen invloed op het aantal keer dat deze wordt beluisterd. We hopen natuurlijk op het laatste. Mocht het aantal inzendingen inderdaad substantieel lager worden, dan hebben we iets geleerd en moeten we daar volgend jaar andere keuzes in maken.

Bij 41 inzendingen wordt de kans op een top-50 klassering natuurlijk wel iets groter.

Dat is iets wat mij ook opviel. Misschien leeft de contest dit jaar wat minder doordat inzendingen niet zichtbaar zijn. Het zou ook kunnen dat er nu geen reden is om de track eerder in te zenden dan zaterdag. Het heeft immers geen invloed op het aantal keer dat deze wordt beluisterd. We hopen natuurlijk op het laatste. Mocht het aantal inzendingen inderdaad substantieel lager worden, dan hebben we iets geleerd en moeten we daar volgend jaar andere keuzes in maken.

Van vorig jaar weet ik wel dat er best wel wat mensen zijn die in de laatste dagen nog even hun track posten dus wie weet.
Wat ook kan is dat een aantal mensen misschien denkt dat hoe later je inzending binnenkomt hoe meer je bovenaan staat in de volgorde?
Hoe gaat dat trouwens, is het numeriek en dan alfabetisch als volgorde?

Mocht het aantal inzendingen inderdaad substantieel lager worden, dan hebben we iets geleerd en moeten we daar volgend jaar andere keuzes in maken.

Zelfs als er maar 10 inzendingen zouden zijn, wat dan nog ? Ik bedoel, wat zou je daarvan leren ? Persoonlijk vind ik het een pak makkelijker om 10 dan 100 songs te moeten beoordelen, toch ?

Vorig jaar heb ik niet eens de hele meuk kunnen beluisteren (hallo, 110 tracks ?) en heb ik me voor een groot deel laten leiden door het meest aantal stemmen dat bepaalde tracks op een bepaald ogenblik al hadden...

Bij 41 inzendingen wordt de kans op een top-50 klassering natuurlijk wel iets groter.

Je kan wel de namen opnoemen die iets hebben in gezonden.

Van vorig jaar weet ik wel dat er best wel wat mensen zijn die in de laatste dagen nog even hun track posten dus wie weet.
Wat ook kan is dat een aantal mensen misschien denkt dat hoe later je inzending binnenkomt hoe meer je bovenaan staat in de volgorde?
Hoe gaat dat trouwens, is het numeriek en dan alfabetisch als volgorde?

De volgorde van inzenden heeft geen invloed op de plaatsing in de lijst. Net als voorgaande jaren, zullen de inzendingen op alfabetische volgorde worden geplaatst. We doen dit om een en ander overzichtelijk te houden tijdens de contest. We zouden er ook voor kunnen kiezen om in omgekeerd alfabetische volgorde te werken.

Zelfs als er maar 10 inzendingen zouden zijn, wat dan nog ? Ik bedoel, wat zou je daarvan leren ? Persoonlijk vind ik het een pak makkelijker om 10 dan 100 songs te moeten beoordelen, toch ?

Vorig jaar heb ik niet eens de hele meuk kunnen beluisteren (hallo, 110 tracks ?) en heb ik me voor een groot deel laten leiden door het meest aantal stemmen dat bepaalde tracks op een bepaald ogenblik al hadden...

Een groot aantal inzendingen is geen doel op zich. Maar als het aantal deelnemers dit jaar aanzienlijk lager zou zijn dan voorgaande jaren, is dat wel een indicatie dat de zichtbaarheid van de contest minder groot is op deze manier. Misschien zijn er leden die twijfelen en nu niet meedoen, terwijl meedoen nou juist zo leuk is :).

110 tracks beluisteren en beoordelen (en eventueel van commentaar voorzien) is inderdaad best veel werk weet ik uit eigen ervaring. In 4 weken tijd, zou je echter een heel eind moeten kunnen komen, gemiddeld 4 tracks per dag. We vermoeden dat veel leden tijdens de kerst en jaarwisseling iets ruimer in hun tijd zitten dan op andere momenten Maar ik ben het met je eens dat het veel is.

Je kan wel de namen opnoemen die iets hebben in gezonden.

Zoals hier? https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1993854&postcount=2

Back