dan plaats ik toch mijn kerst nummer maar weer ondanks dat ie verder toch niet geldig is en niet mee mag doen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het hoeft niet per se een nieuwe track te zijn he, als je hem maar dit jaar hebt gemaakt
dan plaats ik toch mijn kerst nummer maar weer ondanks dat ie verder toch niet geldig is en niet mee mag doen..
Is een sinus van 3 minuten ook een track ?

Is een sinus van 3 minuten ook een track ?![]()
cool, oudejaarsnacht is dus nét goed![]()

Al stuur je een track die al 5 jaar oud is, als nog niemand 'm gehoord heeft dan is het goed.
. We zien graag dat je een track instuurt die je in 2017 hebt gemaakt. En natuurlijk kunnen we dit niet controleren. Maar het gaat wel om de beste track van het afgelopen jaar.
.Geachte dr. van Lansberg,
Kunt U wat bijlagen van mij weggooien zodat ik weer plaats heb om mijn stuk toch te kunnen plaatsen, want wil toch wel gewoon meedoen dit jaar.
Phochos![]()
Is een sinus van 3 minuten ook een track ?![]()
Maar even ernstig. Vorig jaar 110 inzendingen. Nu 'nog maar' of al 41, een fractie voor de sluiting van de moeder aller talent contests...?
Dat is iets wat mij ook opviel. Misschien leeft de contest dit jaar wat minder doordat inzendingen niet zichtbaar zijn. Het zou ook kunnen dat er nu geen reden is om de track eerder in te zenden dan zaterdag. Het heeft immers geen invloed op het aantal keer dat deze wordt beluisterd. We hopen natuurlijk op het laatste. Mocht het aantal inzendingen inderdaad substantieel lager worden, dan hebben we iets geleerd en moeten we daar volgend jaar andere keuzes in maken.
https://youtu.be/MTbbAtx6Vik
Mocht het aantal inzendingen inderdaad substantieel lager worden, dan hebben we iets geleerd en moeten we daar volgend jaar andere keuzes in maken.
Dat is iets wat mij ook opviel. Misschien leeft de contest dit jaar wat minder doordat inzendingen niet zichtbaar zijn. Het zou ook kunnen dat er nu geen reden is om de track eerder in te zenden dan zaterdag. Het heeft immers geen invloed op het aantal keer dat deze wordt beluisterd. We hopen natuurlijk op het laatste. Mocht het aantal inzendingen inderdaad substantieel lager worden, dan hebben we iets geleerd en moeten we daar volgend jaar andere keuzes in maken.
Bij 41 inzendingen wordt de kans op een top-50 klassering natuurlijk wel iets groter.
Van vorig jaar weet ik wel dat er best wel wat mensen zijn die in de laatste dagen nog even hun track posten dus wie weet.
Wat ook kan is dat een aantal mensen misschien denkt dat hoe later je inzending binnenkomt hoe meer je bovenaan staat in de volgorde?
Hoe gaat dat trouwens, is het numeriek en dan alfabetisch als volgorde?
Zelfs als er maar 10 inzendingen zouden zijn, wat dan nog ? Ik bedoel, wat zou je daarvan leren ? Persoonlijk vind ik het een pak makkelijker om 10 dan 100 songs te moeten beoordelen, toch ?
Vorig jaar heb ik niet eens de hele meuk kunnen beluisteren (hallo, 110 tracks ?) en heb ik me voor een groot deel laten leiden door het meest aantal stemmen dat bepaalde tracks op een bepaald ogenblik al hadden...
.Je kan wel de namen opnoemen die iets hebben in gezonden.