panning automation albino

Earcatcherz

Ingeburgerd
Het lukt me niet om de albino in cubase sx te pannen. Ik zou echt zo 1,2,3 niet weten wat ik verkeerd doe. Ik teken in de automatiseringstrack de vorm, maar er gebeurd niks. Ook vraag ik me af of het zowiezo wel mogelijk is, daar ik in de interface ook geen pan kan ontdekken(alleen voor de filters zie ik deze functie)

Kan je toch eventueel doen op de "stereo out" van Albino.

zoek anders een pan in Albino, en druk de write in om je veranderingen op te nemen, kan je zien welke parameter over één komt.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Flatron
zoek anders een pan in Albino, en druk de write in om je veranderingen op te nemen, kan je zien welke parameter over één komt.

Dat is dus het probleem, waar vind ik die pan in Albino?

Origineel geplaatst door Earcatcherz
Dat is dus het probleem, waar vind ik die pan in Albino?

de pan zit idd na de filters (logisch) maar voor de effecten, vandaar dat ie in de interface ook naast de filters zit. Beide filter-outputs kun je dus afzonderlijk pannen, maar als je de volledige output van de Albino wilt pannen zou ik hiervoor toch gewoon de pan op het mixerkanaal in Cubase automatiseren

Origineel geplaatst door King of Snake
, maar als je de volledige output van de Albino wilt pannen zou ik hiervoor toch gewoon de pan op het mixerkanaal in Cubase automatiseren

Dat zeg ik al twee keer ;)

Zit nu bij m'n vriendin dus kan niet kijken en moet het dus uit m'n hoofd doen. Volgens mij kan je het in de mod. matrix doen. Alleen moet je er dan even een midi controler aan plakken in deze mod. matrix. Ik werk altijd liever met midi cc voor automation van synths en degelijken en cubase automation voor plugins. Panning kan je idd ook als mixer eigenschap zien. succes

Back