Minitaur van moog begin zomer 2019 nog leverbaar

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Ik vroeg me af of de moog minitaur in de zomer 2019 deze synth nog leverbaar is ?
Ik heb namelijk pas in het begin van zomer 2019 geld voor deze synths omdat ik eerst een native Instruments maschine mk 3 begin deze zomer namelijk geld er voor als alles mee zit.
En daarna wil ik die minitaur van moog.
Wil graag weten of ik niet te laat ben of mis loop die moog minitaur synthesizers dat niet meer nieuw is te koop in 2019!
Anders moet ik deze aankoop omwisselen met maschine mk3.
De reden dat ik de maschine eerst wil is omdat dit apparaat heel veel extra dingen toevoegt voor me muziek maken.

Hij komt vast 2e hands voorbij als Moog ermee stopt. Zou ik me echt geen zorgen in maken: vaak heb je 2 tot 3 jaar garantie op een jonge 2ehands als je goed afspreekt met de verkoper, die 'm binnenbrengt voor je bij problemen in de garantie periode.

Ik heb op zich geen moeite met 2de hands maar er zit wel een heel klein nadeel aan 2de hands is dat het ding toevallig moet tegen komen 2de hands.
Je kan niet op de dag dat je het geld heb kopen zal hem eerst tegen moeten komen alleen dan is die dan te koop.
En je moet alles in de gaten blijven houden wat erg vervelend kan zijn en daarom wil ik het risico niet lopen dat ik heel lang moet blijven zoeken voor ik dat ding pas 2de hands tegen kom.
Begrijp je me punt dat ik geen zin heb om lang te blijven zoeken voor ik dat apparaat tegen kom daar heb ik het geduld er eigenlijk niet voor om hem hele tijd te gaan zoeken.
Tuurlijk zal ik er alles aan doen om dit ding in mijn bezit te willen krijgen als ik niet van gedachten verander wegens omstandigheden.
Maat het liefst koop ik hem nieuw zodat zekerheid heb of ik moet dat ding dan toevallig 2de hands tegen komen dan koop ik hem 2de hands i.p.v op de dag dat ik dat ding nieuw wil kopen!

Tegen dat je gespaard hebt komt er misschien een phatty voorbij voor dezelfde 2e hands prijs of zo en dan denk jij mss 'liever een phatty'
Maak jezelf niet gek ermee, GAS kills (fun) en geloof me, ik weet er alles van.

Als Moog de Minitaur uitfazeert tegen de zomer 2019, zullen ze zeker met iets nieuws en beter in dat segment op de markt komen (zie SubSequent die de Sub37 vervangt) want ze willen vast niet dat de concurrentie dat marktsegment inneemt en dan ben je blij dat je de Minitaur niet gekocht hebt en dan kan je kiezen of je de Minitaur goedkoper tweedehands koopt of de nieuwe... Je wint dus sowieso...

Eerst Machine of toch eerst Minitaur? Hangt er van af wat het meeste impact/resultaat heeft maar ik vermoed dat dit de Machine gaat zijn...

Als Moog de Minitaur uitfazeert tegen de zomer 2019, zullen ze zeker met iets nieuws en beter in dat segment op de markt komen (zie SubSequent die de Sub37 vervangt) want ze willen vast niet dat de concurrentie dat marktsegment inneemt en dan ben je blij dat je de Minitaur niet gekocht hebt en dan kan je kiezen of je de Minitaur goedkoper tweedehands koopt of de nieuwe... Je wint dus sowieso...

Eerst Machine of toch eerst Minitaur? Hangt er van af wat het meeste impact/resultaat heeft maar ik vermoed dat dit de Machine gaat zijn...

Helaas kan ik niet in de toekomst kijken.
Maar dat de maschine meeste impact heeft moet ik je gelijk in geven daarom dat ik deze ook als eerst wil kopen.
En in 2019 moog minitaur of iets wat de minitaur opvolgt met ongeveer zelfde specs en mogelijkheden en dat voor ongeveer zelfde prijs of als keuze 2de hands eventueel.

Er is meer kans dat er in 2019 een Maschine mk4 uitkomt/uit is dan dat er een Minitaur mk2 uitkomt.

Ik wil niet lullig doen maar als je je zorgen maakt of je over anderhalf jaar een bepaalde synth van 350 euro tweedehands kunt kopen dan heb je misschien andere prioriteiten? Ik heb ook tijden gehad waarin voor mij 350 euro / 750 gulden een astronomisch bedrag was. Dingen die zoveel kostten zette ik maar helemaal uit mijn hoofd.

Nee, hij vraagtr zich af of iemand anders hier op het forum in de toekomst kan kijken.

OT, ik zal de moog eerst kopen.

Ik zou proberen hem voor de datum aan te schaffen , tweedehands
Vette sound, heb zelf de t3

Ik moet er nog wel bij zeggen dat ik native Instruments maschine mk 1 thuis heb staan met versie 2 van de software vandaar mijn vraag en ik was erg verast door deze moog minitaur synthesizers door dit filmpje.

je weet dat Maschine mk3 exact dezelfde software gebruikt he.. het is maar een usb controller..

En waarom je perse blindstaren op de minitaur?
Er zijn zat leuke bass synths

Dat is waar deze moog minitaur synthesizers klinkt gewoon erg tof na dat ik wat dingen er van gehoord heb!

je weet dat Maschine mk3 exact dezelfde software gebruikt he.. het is maar een usb controller..

Daar ben ik me van bewust!
Maar heeft wel mogelijkheden mk3 tegenover mk1 vandaar dat deze ook erg interessant vind!
Ik wel er van uit dat mk3 volgen jaar nog wel tekoop is daar hoef ik me niet zorgen om maken.
Of heb beters op het oog...

Nu net de moog sub phatty gehoord ben daar ook van onder indruk van dan zal ik alleen effe verder door moeten sparen wat op zich geen probleem hoef te zijn alleen meer geduld hebben!
Ik denk dat ik hier meer aan heb omdat deze ook meer hoge lead sounds kan maken er mee.
2de hands is die erg interessant!

Laatst gewijzigd:
Een Dreadbox Erebus kopen. Net zo'n dik ding.

Back