mcdjan007
lid zonder grenzen
Eindelijk verlost! Leuke test sb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het viel me op dat de Pro zo weinig ruis bevat, daarom ook verwacht dat het de Peak zou zijn.
Je omschrijving komt grotendeels overeen met hoe ik de geluidsfragmenten heb ervaren, maar had dit niet achter de betrokken synths verwacht.
Het viel me op dat de Pro zo weinig ruis bevat, daarom ook verwacht dat het de Peak zou zijn.
Maar leuke test om te doen... volgende maand nog 1?![]()

Eindelijk verlost! Leuke test sb.

jammer, ben dus weer het meeste geld kwijt. chips.
top SB-six
Ja pro2 is echt een stuk cleaner dan de peak imho. In de goede zin van het woord. Hogere kwaliteit vca en filter voor mn gevoel. Maar daarom is peak daar weer een mooi contrast bij. Zeker als je ze samen in 1 track gebruikt.Ik vond nummer 1 zo mooi en clean dacht dus ook dat het de peak was.
Ik denk:
1. Pro 2
2. Peak
3. Eurorack
4. Diva
OK het is
- Pro2
- Peak
- Modular
- Diva

aah zat ik best goed
pro 2 was best goed te herkennen.
4e moest diva wel zijn. valt me juist tegen hoe matig dat dan klinkt eigenlijk in vergelijking
ik vond met de 2e sound de 2 en 3 niet meer zo duidelijk, beetje andersom dan bij de 1e sound. 1e sound klinkt die peak best romig vind ik. maar dit ales op de laptop nog steeds![]()
Nice! Goed bezig.

Analoge klankeigenschappen die kunnen we nu nog steeds niet 100% kunnen emuleren.