Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Maar ik weet waarom het mij niet lukt: Ik mag dan wel wat ervaring, kennis en voldoende goeie synths hebben
(sorry dat ik het zo cru stel...) alleen die Apogee convertors,Tubetech en Focusrite compressors, Neve Eq's, Lexicon galmen, Euphonics de grote Genelecs en een Sonic solutions master systeem ontbreek ik nog. Leninkje bij de bank misschien ? Ik denk het niet.
Maar zelfs als je morgen over al dat materiaal zou kunnen beschikken blijft de laatste en meteen de moeilijkste opdracht :
De "song" schrijven of track bedenken In om het even welke stijl die dan een goeie balans is van alle noodzakelijke elementen. (soit akkoordenschema, hooks, gimmick, arrangement, tekst, melodielijn e.a.)
Het bijeenzoeken en compliren van de juiste sounds.
Ik denk dat dat de essentie is en dat kan je mits een goeie basis setup aan materiaal wel thuis doen.
Correct afmixen en masteren, daarvoor kan je dan in de grote studio terecht.

Origineel geplaatst door Prophet
Ik zou graag eens een nummer horen van diegene die dat zo steeds liggen af te zeiken tot op het bot.
![]()
Ik zou graag eens een nummer horen van diegene die dat zo steeds liggen af te zeiken tot op het bot.
![]()
Een k*tliedje blijft een k*tliedje ook als het in de beste studio ter wereld is opgenomen hoor. Het klinkt dan wel goed maar dan heb je het ook gehad. Hij heeft bijv ook E-type liedjes geproduceerd en dat valt voor mij toch echt onder de categorie slechte muziek, maar wel knap gemaakt.
). Tuurlijk klinkt het allemaal gelikt en zit er af en toe ook wel eens een mooie lick of groove of beat in maar daar houdt het dan ook op. Gelikte productie is leuk, maar niet per se iets om tegenop te zien. En om eerlijk te zijn klinkt het nou allemaal ook echt niet beter dan de meeste andere muziek, maar wel een stuk minder origineel.
![]()

Origineel geplaatst door dekzster
Dat wil jij niet................................![]()
Origineel geplaatst door bambamstudio
De producties van britney zitten verdomd slim in elkaar.
Kunnen we met zijn allen nog veel van leren.....
Origineel geplaatst door Exzit
Dat is absoluut zo, maar echt zingen kan ze niet.
Maar ja dat kan Madonna ook niet en zie wat die bereikt heeft.
Dat is absoluut zo, maar echt zingen kan ze niet.
Maar ja dat kan Madonna ook niet en zie wat die bereikt heeft.

Origineel geplaatst door gemmetje
Nou vind ik madonna wel 'n typisch voorbeeld van: men kan het altijd nog leren !
Haar gekweel op 'r oudere werk is van hetzelfde niveau als 'n horde kraaien op maandagochtend, maar sinds ze zangles heeft gevolgt omdat ze anders mevrouw Peron niet mocht spelen, is ze er zeker wel op vooruitgegaan !!
Luister maar es naar die cd: Ray of light.
Kippevel ! zo af & toe